۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۲۴

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

فرآیند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگاری اصفهان آغاز شد

فرآیند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگاری اصفهان آغاز شد

اصفهان - معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان از آغاز فرآیند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگاری استان اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، وجیهه فاضل ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص فرآیند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگاری اظهار کرد: بیش از ۱۸ حوزه ارزیابی در قالب ۶۸ گروه ارزیاب، این فرآیند را از بعد از ظهر روز شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه در استان اصفهان آغاز خواهند کرد.

وی افزود: هر گروه ارزیاب در هر روز ۸ داوطلب را پذیرش خواهد کرد که در هر گروه نیز ۸ نفر به عنوان ارزیاب فعالیت خواهند داشت تا داوطلب در این فرایند شرکت کند.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه هر فرد باید در سه قسمت تدریس و طرح درس نویسی، ایفای نقش و بحث گروهی شرکت کند، خاطرنشان کرد: در مرحله طرح درس نویسی و ایفای نقش هر دو نفر ارزیاب، یک داوطلب را مورد ارزیابی قرار خواهند داد و در موضوع بحث گروهی، هر یک ارزیاب، ۲ داوطلب را به طور همزمان ارزیابی می‌کند و در مجموع، یک داوطلب باید این سه مرحله را طی یک روز بگذراند.

وی تصریح کرد: داوطلبان فقط می‏‌توانند مدارک احراز هویت، مدارک مربوط به سوابق خود و لوازم التحریر را به همراه داشته باشند و ورود موبایل یا هر ابزار ارتباط الکترونیکی به حوزه ارزیابی ممنوع و در صورت کشف به عنوان متخلف محسوب می‌شود.

فاضل عنوان کرد: پس از پذیرش، فرد به تسهیلگر حوزه که در واقع نقش شرح دادن فرآیند با وی است مراجعه خواهد کرد که در این مرحله سناریوی مرحله ایفای نقش و بحث گروهی و همچنین فرم مربوط به طرح درس نویسی به وی داده خواهد شد.

وی گفت: سعی شده در حوزه‌های ارزیابی، فرایند به گونه‌ای پیش برود که داوطلب بدون استرس بتواند بهترین عملکرد خود را ارائه دهد.

کد خبر 6103269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha