۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۵۱

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه خبر داد؛

توقیف ۴۰۰ خودرو فاقد پلاک و پلاک مخدوش در کرمانشاه

توقیف ۴۰۰ خودرو فاقد پلاک و پلاک مخدوش در کرمانشاه

کرمانشاه- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه از توقیف ۴۰۰ خودرو فاقد پلاک و پلاک مخدوش در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد حیدری بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح‌های کنترل ترافیک، طرح برخورد با وسایل نقلیه پلاک مخدوش و فاقد پلاک از پانزدهم اردیبهشت به مدت یک هفته در معابر درون شهری استان اجرا و رانندگان خاطی اعمال قانون شدند.

وی افزود: در این طرح بیش از ۴۰۰ دستگاه وسیله نقلیه فاقد پلاک و یا پلاک مخدوش در معابر شهری کرمانشاه توقیف و اعمال قانون شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه تصریح کرد: تردد خودروهای بدون پلاک یا دارای پلاک مخدوش و تقلبی برخلاف مقررات و مغایر با نظم و امنیت است و به همین دلیل برخورد قانونی با این خودروها به صورت ویژه در دستور کار پلیس راهور قرار دارد.

وی ادامه داد: مخدوش کردن پلاک به منزله فرار از قانون بوده و جرم تلقی می‌شود و ضمن توقیف وسیله نقلیه، خاطیان به دستگاه قضائی معرفی می‌شوند.

حیدری یادآوری کرد: بر اساس ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی برای مرتکبان هرگونه تغییر در ارقام و مشخصات پلاک وسایل نقلیه یا الصاق پلاک تقلبی از شش ماه تا یک سال حبس پیش‌بینی شده است.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: پلیس با اجرای طرح‌های مختلف با هرگونه بی‌انضباطی در حوزه ترافیک با جدیت برخورد می‌کند.

کد خبر 6103684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha