۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۰۵

بابایی کارنامی در صحن مجلس:

جلوی تخصیص ارز ترجیحی برای واردات برنج گرفته شود

جلوی تخصیص ارز ترجیحی برای واردات برنج گرفته شود

نماینده مردم ساری در مجلس گفت: باید جلوی تخصیص ارز ترجیحی برای واردات برنج گرفته شود چرا که این کار به تولیدکنندگان داخلی اسیب جدی می زند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی بابایی کارنامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار کرد: دولت چندی پیش مصوبه تخصیص ارز ترجیحی برای واردات برنج را لغو کرد که اقدام درستی بود. اما پس از مدت کوتاهی مجدداً این مصوبه لغو شد و عملاً ارز ترجیحی برای واردات برنج تخصیص داده شد.

وی بیان کرد: تولیدکنندگان برنج از این موضوع گله مند هستند چرا که تخصیص ارز ترجیحی برای واردات برنج به تولیدکنندگان داخلی آسیب جدی وارد می‌کند.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از کمیسیون کشاورزی مجلس انتظار داریم جلسه‌ای اضطراری با حضور وزیر کشاورزی در این زمینه برگزار کند و تاکید ما بر این است که باید جلوی تخصیص ارز ترجیحی برای واردات برنج گرفته شود.

بابایی کارنامی متذکر شد: یکی دیگر از مشکلات کشاورزان عدم تخصیص کود و نبود آب کافی است و آنان با همه این سختی‌ها به تولید خود ادامه می‌دهند. بر این اساس باید به کشاورزان و تولیدکنندگان داخلی خود توجه بیشتری کنیم.

کد خبر 6103876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha