۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۱۵

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان:

زمان رفع حوادث آب در استان زنجان از میانگین کشوری پایین تر است

زمان رفع حوادث آب در استان زنجان از میانگین کشوری پایین تر است

زنجان-مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: زمان رفع حوادث آب در استان زنجان از میانگین کشوری پایین تر است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی محمد نادرخانی گفت: این شرکت موفق شد به عنوان اولین استان کشور نسبت به ایجاد بستر یکپارچه تماس برای تمامی مشترکین در اقصی نقاط استان اعم از ۲۱ شهر و حدود ۶۳۱ روستای استان اقدام نموده و تمام جغرافیای استان را تحت پوشش خدمات مشترکین قرار دهد.

مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان بیان کرد: مشترکین استان زنجان در هر نقطه ای از کشور نیز می توانند با پیش شماره ۰۲۴ با سامانه ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تماس گرفته و خدمات مورد نیاز خود را دیافت کنند.

نادرخانی گفت: اکنون تمامی خدمات ۲۲ گانه شرکت آبفا همچون ثبت حوادث آب و فاضلاب، انشعابات غیرمجاز، خرابی کنتور، رقم کنتور، مصارف غیرمتعارف و … در دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان زنجان ارائه می شود و نیازی به مراجعه حضور مشترکین نیست.

وی یادآور شد: نرم افزار های CRM و GIS شرکت آبفا نیز به نرم افزار مشترکین شرکت آبفا استان متصل شده که با این اقدام خدمات مشترکین با سرعت، دقت و مطلوبیت بیشتری ارائه می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: اکنون مشترکین خدمات خود را بصورت غیر حضوری، از یک پنجره و با دسترسی آسان تر که قابلیت پیگیری دارد دریافت می کنند که افزون بر مرکز ارتباط با مشتریان، خدمات آبفا از طریق سامانه پیامکی، تلفنی، پرتال شرکت و فضای مجازی نیز ارائه می شود.

کد خبر 6103890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha