۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۰۷

رییس سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه خبر داد؛

برگزاری جشن‌های خیابانی و همایش پیاده‌روی به مناسبت دهه کرامت

برگزاری جشن‌های خیابانی و همایش پیاده‌روی به مناسبت دهه کرامت

کرمانشاه- رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از برگزاری جشن‌های خیابانی و همایش بزرگ پیاده‌روی به مناسبت دهه کرامت در کرمانشاه خبر داد.

ایمان درخشی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سازمان فرهنگی در دهه کرامت و در بخش‌های مختلف برنامه‌های متنوعی با همکاری دستگاه‌های مختلف دارد.

وی افزود: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به ۸ جشن در محلات مختلف که ۷ جشن آن جشن‌های محلی و جشن آخر برنامه بزرگی با حضور ده‌ها هزار نفر اشاره کرد.

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: اکثریت این برنامه‌ها به همت معاونت فرهنگی سازمان و با همکاری و مشارکت دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی انجام می‌پذیرد.

درخشی ادامه داد: معاونت اجتماعی سازمان نیز به مناسبت روز دختر جشنی را با حضور جامعه هدف از دختران مناطق حاشیه نشین برگزار کرده و سلسله اردوهای آموزشی مهارت زندگی را در مناطق حاشیه نشین آغاز خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: اداره ورزش و تفریحات سالم نیز با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان و همچنین کانون‌های خدمت رضوی، هیأت ورزش‌های همگانی و تربیت بدنی سپاه، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی را در روز جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه و در مسیر بلوار تاق بستان برگزار خواهد کرد.

درخشی با بیان اینکه چندین برنامه دیگر در ایام دهه کرامت انجام و اطلاع رسانی خواهد شد گفت: اداره ارتباطات سازمان فرهنگی نیز علاوه بر تولید محتوا و انتشار در فضای مجازی، با همکاری واحد مربوطه خود در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری نسبت به فضا سازی شهری اقدام خواهد کرد.

کد خبر 6103968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha