۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۵۸

مدیرکل هواشناسی البرز خبر داد؛

پیش بینی احتمال خیزش گرد و خاک و کاهش نسبی دما در البرز

پیش بینی احتمال خیزش گرد و خاک و کاهش نسبی دما در البرز

کرج- مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت: وزش باد لحظه‌ای شدید، احتمال خیزش گرد و خاک و کاهش نسبی دما در استان مورد انتظار است.

آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: مطابق با هشدارهای سطح زرد و نارنجی، تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از فعالیت سامانه بارشی تندری از عصر امروز تا چهارشنبه در منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن رگبار ساعتی و رعد و برق، پاره‌ای نقاط تگرگ، وزش باد لحظه‌ای شدید، احتمال خیزش گرد و خاک و کاهش نسبی دما در استان مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی استان البرز بیان کرد: امروز یکشنبه آسمان قسمتی ابری تا ابری همراه با وزش باد لحظه‌ای شدید در بعضی ساعات، پاره‌ای نقاط گرد و خاک، عصر و شب رگبار خفیف و پراکنده و رعد و برق و فردا دوشنبه نیز آسمان نیمه ابری تا ابری همراه با رگبار و رعد و برق در بعضی ساعات، وزش باد به نسبت شدید و پاره‌ای نقاط تگرگ است.

وی عنوان کرد: برای روز سه شنبه آسمانی قسمتی ابری تا ابری همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد لحظه‌ای شدید، برای چهارشنبه آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد در بعضی ساعات و برای پنج شنبه آسمانی صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد در بعضی ساعات پیش بینی می‌شود.

کد خبر 6104088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha