۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۳۳

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان زنجان:

رقابت ۱۹۶ دانش آموز زنجانی در المپیاد دادرس آغاز شد

رقابت ۱۹۶ دانش آموز زنجانی در المپیاد دادرس آغاز شد

زنجان-مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان زنجان گفت: رقابت ۱۹۶ دانش آموز از این استان در دوازدهمین مرحله استانی المپیاد آماده طرح ملی دادرس آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حکمت‌اله هاشمی افزود: هدف از برگزاری این المپیاد، افزایش سطح ایمنی و کاهش خطرپذیری مدارس کشور با تکیه بر تربیت تیم‌های دانش‌آموزی برای مقابله با حوادث و بلایاست.

وی یادآور شد: دوازدهمین دوره مسابقات مرحله استانی المپیاد آماده ویژه پسران و دختران کانون‌های دانش‌آموزی طی ۲ روز همزمان با هفته هلال احمر در پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شمالغرب زنجان برگزار می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان اظهار داشت: در این مرحله از المپیاد، هفت تیم ۱۴ نفره از هفت شهرستان در هشت سرفصل عمومی و تخصصی از قبیل اسکان اضطراری، پناه‌گیری و خروج ایمن، آتش نشانی، حمل مصدوم، پانسمان و بانداژ، شکستگی و آتل بندی، ارزیابی و کنترل علائم حیاتی و احیای قلبی ریوی، خونریزی و برگزاری آزمون کتبی به رقابت می‌پردازند.

هاشمی تصریح کرد: مرحله استانی این مسابقه امروز با حضور دانش آموزان پسر از شهرستان‌های استان زنجان در حال برگزاری است.

وی اظهار داشت: فردا نیز دوازدهمین مرحله استانی مسابقات المپیاد آماده ویژه دانش‌آموزان دختر برگزار می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: پس از اعلام نتایج، تیم‌های برتر به مرحله کشوری مسابقات المپیاد آماده طرح ملی دادرس راه خواهند یافت.

کد خبر 6104465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha