۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۱۸

لحظه حمله پهپادی قسام به تانک صهیونیستی+ فیلم

لحظه حمله پهپادی قسام به تانک صهیونیستی+ فیلم

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) با انتشار ویدیویی، لحظه حمله پهپادی به تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی را به تصویر کشید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) فیلم حمله پهپادی مبارزان این گردان‌ها به تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی را منتشر کرد.

در این فیلم لحظه پرتاب یک گلوله ضدزره از پهپاد گردان‌های قسام روی یک تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی به تصویر کشیده شده است.

این تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی ساعاتی قبل در شرق اردوگاه «جبالیا» واقع در شمال نوار غزه از سوی مبارزان گردان‌های قسام هدف حمله به وسیله پهپاد قرار گرفت.

همچنین گردان‌های قسام اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها یک تانک مرکاوای دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را که به شرق شهر جبالیا نفوذ کرده بوده، با گلوله «یاسین ۱۰۵» منهدم کرده‌اند.

گردان‌های قسام پیش از این نیز بیان کرد که ۵ تانک ارتش رژیم صهیونیستی را در شرق اردوگاه «جبالیا» با گلوله‌های «یاسین ۱۰۵» هدف قرار داده و به آتش کشیده است.

بر اساس اعلام قسام در جریان حمله به تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی شماری از نظامیان صهیونیست که سوار بر این تانک‌ها بوده‌اند به هلاکت رسیده و شمار دیگری نیز زخمی شده‌اند.

کد خبر 6104470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
      0 0
      عجب انفجاری😯