۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۴۶

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان:

مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت هرمزگان تمدید شد

مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت هرمزگان تمدید شد

بندرعباس - مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری از تمدید مهلت ارسال آثار به رویداد جوانی جمعیت تا ۲۸ اردیبهشت‌ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محدثه درویشی با اعلام تمدید مهلت ارسال آثار مرتبط با جوانی جمعیت اظهار کرد: هنرمندان، اهالی رسانه و خانواده‌ها می‌توانند آثار تولیدی و مستندات مرتبط با جوانی جمعیت را تا ۲۸ اردیبهشت ماه به دبیرخانه رویداد ارسال کنند.

وی با اشاره به ۷ محور تعریف شده برای رویداد توضیح داد: رسانه، هنر و نخبگان از جذاب ترین بخش‌های رویداد است که از هنرمندان رشته‌های مختلف همچنین خبرنگاران، روزنامه نگاران و نخبگان استان دعوت می‌کنیم که در فرصت تمدید شده تولیدات خود را جهت حضور در مسابقه ارسال کنند.

درویشی، دیگر محورهای رویداد را خانواده، مدیران، دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌های مردم نهاد، گروه‌های جهادی و شرکت‌های خصوصی برشمرد و افزود: معیارهای ارزیابی رویداد استانی نیز بر اساس سطح ملی انجام می‌شود و داوران از بین آثار رسیده و شرکت کنندگان در رویداد آثار برگزیده و فعالان را معرفی خواهند کرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان با تاکید بر ارسال آثار جدید و خلاقانه گفت: محتواهای فاخر و خلاقانه در بخش‌های نخبگان، هنر و رسانه، خانواده‌های خوش جمعیت، مدیران و دستگاه‌هایی مردمی، دولتی و خصوصی که وظایف خود را به خوبی انجام داده‌اند در رسته خود ارزیابی و در آئین اختتامیه معرفی می‌شوند.

درویشی به برگزاری رویداد اول «جایزه ملی جوانی جمعیت» در سال قبل با مشارکت ورزش و جوانان اشاره‌ای داشت و گفت: امسال با همکاری جهاد دانشگاهی استان در مسیر تخصصی‌تر شدن رویداد گام برداشته شده برگزار کنیم.

وی هدف از برگزاری این رویداد را ایجاد روحیه و توجه اقشار مختلف به موضوع جمعیت و فرزند آوری در سطح استان هرمزگان و کشور دانست و خاطرنشان کرد: متقاضیان شرکت در سطح استانی رویداد کافیست آثار خود را در پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۲۲۴۰۲۱۰۷۶ ارسال کنند.

کد خبر 6104485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha