۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۲۹

با ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار؛

طرح انتقال آب سرانی به زودی آغاز می‌شود

طرح انتقال آب سرانی به زودی آغاز می‌شود

بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت: برای انتقال آب سرانی ۴۰۰ میلیارد تومان در پیوست یک قانون بودجه مصوب شده و به زودی پروژه شروع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین‌نژاد ظهر یکشنبه در گردهمایی ائمه جمعه خراسان شمالی که در دفتر امام جمعه شیروان برگزار شد، اظهار کرد: بخشی از تولیدات خراسان شمالی به دلیل نبود زنجیره ارزش خام به سایر استان‌ها حمل می‌شود.

وی در ادامه افزود: در تورم حدود ۱۸ رتبه وضعیت خراسان شمالی بهتر شده است.

استاندار خراسان شمالی بیان کرد: در بحث جهش تولید ۱۳ زنجیره ارزش در استان شناسایی شده است و دنبال آن هستیم تا انتها خود مولد باشند و برای استان درآمدزایی داشته باشند و خام فروشی نباشد که شامل زنجیره ارزش گوشت، فرش، گیاهان دارویی، عسل، زعفران و غیره می‌باشد.

حسین‌نژاد با اشاره به سرمایه‌گذاری ۷۴ هزار میلیارد تومانی در ۱۳ زنجیره ارزش گفت: این سرمایه‌گذاری‌ها در حوزه فولاد، پتروشیمی، آلومینیا و … صورت گرفته است.

وی یادآور شد: در حال حاضر ۲۴ هزار واحد ملی در خراسان شمالی در دست ساخت است.

استاندار خراسان شمالی گفت: جهت انتقال آب سرانی ۴۰۰ میلیارد تومان در پیوست یک قانون بودجه مصوب شده و به زودی پروژه شروع خواهد شد که در تأمین آب شرب بسیار مؤثر خواهد بود.

وی تصریح کرد: طرح انتقال پساب شهر بجنورد به زودی افتتاح می‌شود و با اتمام فعالیت در تصفیه خانه شیروان پساب این شهر نیر به نیروگاه منتقل شود.

کد خبر 6104570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha