۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۴۴

فرماندار دیلم:

خدمات تامین اجتماعی به بیمه شدگان در دیلم افزایش یابد

خدمات تامین اجتماعی به بیمه شدگان در دیلم افزایش یابد

بوشهر- فرماندار دیلم گفت: سازمان تأمین اجتماعی خدمات رفاهی و درمانی به بیمه شدگان شهرستان دیلم را افزایش دهد تا میزان رضایتمندی مردم بیشتر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی یکشنبه شب در نشست با مدیرکل تأمین اجتماعی استان بوشهر در دیلم اظهار داشت: مناطق نفتی شهرستان دیلم، پتانسیل بالایی در ارتقای سطح خدمات رسانی دارند و باید برای بهره برداری بهتر از این پتانسیل برنامه ریزی بهتری صورت گیرد.

فرماندار دیلم با اشاره به اینکه نگاه ما به سازمان بزرگ تأمین اجتماعی، نگاهی ویژه است، تاکید کرد: برای وصول مطالبات سازمان تأمین اجتماعی و انجام هرچه بهتر تعهدات این سازمان نسبت به مردم از هیچ نوع همکاری دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: از سازمان تأمین اجتماعی هم انتظار داریم خدمات رفاهی و درمانی به بیمه شدگان این شهرستان را افزایش دهد تا میزان رضایتمندی مردم نیز افزایش یابد.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان بوشهر در این نشست با اشاره به اینکه در حال حاضر ۹ هزار و ۳۳۸ نفر بیمه شده اصلی با ۱۸ هزار و ۳۲۰ نفر افراد تبعی در شهرستان دیلم تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند، افزود: از کل جمعیت شهرستان دیلم هزار و ۸۰۸ نفر مستمری بگیر شامل بازنشستگان، بازماندگان و از کار افتادگان هستند.

کد خبر 6104620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha