۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۲۹

با اجرای طرح جهاد آب‌رسانی؛

وضعیت آب شرب در استان بوشهر بهبود یافت/ رفع بحران و تنش‌های آبی

وضعیت آب شرب در استان بوشهر بهبود یافت/ رفع بحران و تنش‌های آبی

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: با اجرای طرح‌ها و پروژه‌های جهاد آبرسانی در استان بوشهر شاهد بهبود وضعیت تامین و توزیع آب شرب در شهرها و روستاهای استان هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده صبح دوشنبه در نشست بررسی وضعیت آبرسانی استان بوشهر اظهار کرد: تکمیل پروژه‌های حوزه آب استان بوشهر را به عنوان یک اولویت بسیار مهم در دستور کار داریم.

وی با اشاره به روند طرح‌های جهاد آبرسانی در استان بوشهر خاطرنشان کرد: اکنون طرح‌های جهاد آبرسانی در ۱۹۳ روستای دارای تنش آبی استان بوشهر با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) شامل آبرسانی، اصلاح و نوسازی شبکه و احداث مخازن ذخیره آب اجرا شده است.

استاندار بوشهر از بهبود تأمین و توزیع آب در استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: در جهاد آبرسانی با مشارکت شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر و قرارگاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام اقدامات مهم و اثرگذاری انجام شده است.

وی با بیان اینکه به‌صورت مستمر طرح‌های آبرسانی مورد رصد و پایش قرار می‌گیرد، گفت: در جهاد آبرسانی نوسازی و اصلاح شبکه‌های توزیع و خطوط انتقال آب در دستور کار قرار گرفته است و روستاهای دارای تنش آبی در اولویت قرار دارند.

محمدی‌زاده از اجرا طرح جهاد آبرسانی در روستاهای بخش ساحلی تنگستان، دشتی، دشتستان و دیگر نقاط استان خبر داد و خاطرنشان کرد: اکنون وضعیت آبرسانی در روستایی که سال‌های قبل دچار بحران کم آبی بود بهبود یافته و با تکمیل طرح‌ها در شرایط مطلوب خواهد رسید.

وی تأمین اعتبار طرح‌های آبرسانی را در اولویت برنامه‌های استان بوشهر ذکر کرد و گفت: ساخت مخازن ذخیره آب در روستاها و شهرهای استان بوشهر در دستور کار قرار گرفته و طرح‌های ذخیره‌سازی آب رو به افزایش است.

استاندار بوشهر از دهیاران درخواست کرد در بخش زیرساخت‌های آبرسانی و برق‌رسانی از محل اعتبارات ارزش افزوده تخصیصی سرمایه‌گذاری کنند.

کد خبر 6104811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha