۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۱۰

همزمان با دهه کرامت:

ایتام بشرویه میزبان خادمان حرم رضوی شدند

ایتام بشرویه میزبان خادمان حرم رضوی شدند

بیرجند_ همزمان با دهه کرامت و حضور خدام رضوی در شهرستان بشرویه ایتام این شهرستان میزبان خدام رضوی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با دهه کرامت خادمان رضوی به همراه پرچم متبرک حرم مطهر و نورانی امام مهربان علی ابن موسی الرضا (ع) مهمان ایتام مرکز خانه فرزندان افق روشن شهرستان بشرویه شدند.

خدام حرم ثامن الحجج (ع) در این برنامه با قرائت صلوات خاصه و با نوای یا امام رضا (ع) دل‌ها را روانه صحن و سرای بارگاه رضوی کردند و ضمن دلجویی از ساکنان این مرکز هدایای متبرک حرم مطهر رضوی بین آنها توزیع شد.

در این محفل معنوی خدام رضوی با حضور در این مرکز و نمایش پرچم بارگاه نورانی امام هشتم شیعیان فضایی معنوی را برای کودکان، نوجوانان و مربیان این مرکز ایجاد کردند.

کاروان خدام رضوی که روز گذشته وارد خراسان جنوبی شده اند، برنامه‌های مختلف دیدار با خانواده شهدا، جشن زیر سایه خورشید و عیادت از بیماران و حضور در مدارس شهرستان بشرویه داشتند.

در ادامه خدام حرم رضوی در امامزاده بی بی نجمه خاتون (س) روستای مجد شهرستان بشرویه حضور یافته تا مردم میهمان نواز این روستا دل‌های خود را فرش راه خدام امام هشتم (ع) کنند.

مردم روستای مجد با برگزاری آئین استقبال پرشور، ارادت خود را به این امام همام نشان دادند و کاروان خادمین با گرداندن پرچم سبز گنبد امام رضا (ع) مردم را به زیارت معنوی و عاشقانه امام مهربانی‌ها دعوت کردند و با نوای رضا رضا خادمان فضایی عرفانی و سرشار از معنویت امامزاده را فرا گرفته بود.

کد خبر 6104940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha