۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۳۷

برپایی سومین فیلمواره «چشم هفتم در میراث»

برپایی سومین فیلمواره «چشم هفتم در میراث»

سومین «فیلمواره چشم هفتم در میراث» به مناسبت هفته موزه و میراث فرهنگی و با همکاری ایکوم ایران و موزه سینما برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موزه سینما، سومین «فیلمواره چشم هفتم در میراث» به مناسبت هفته موزه و میراث فرهنگی و با همکاری ایکوم ایران و موزه سینما به دبیری مرجان حاجی رحیمی برگزار می‌شود.

مرجان حاجی رحیمی دبیر «فیلمواره چشم هفتم در میراث»، گفت: «فیلمواره چشم هفتم در میراث» در ۲ سال گذشته فقط به ویدیوهای خبری اختصاص داشت اما امسال ویدیوهای مستند با موضوع موزه و میراث نیز به آن اضافه شده است.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این فیلمواره، تشویق مستندسازان و خبرنگاران به ساخت ویدیوهای میراثی برای آشنایی بیشتر مردم با مواریث فرهنگی خود است،. ویدیوهای پذیرفته شده به صورت ماهانه در سالن سینمای موزه سینما اکران می‌شود.

وی همچنین بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در سومین فیلمواره «چشم هفتم در میراث» می‌توانند ویدیوهای خود را تا ۳۰ اردیبهشت به این آدرس ایمیل کنند.

سومین فیلمواره «چشم هفتم در میراث» روز یکشنبه ششم خرداد سال ۱۴۰۳ از ساعت ۱۴ تا ۱۸ با نمایش فیلم و اهدای لوح تقدیر برگزار می‌شود.

کد خبر 6105207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha