۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۵۵

اختتامیه جشنواره تلاوت‌های تقلیدی برپا می شود

اختتامیه جشنواره تلاوت‌های تقلیدی برپا می شود

فینال و اختتامیه نخستین دوره جشنواره تلاوت‌های تقلیدی قرآن کریم ۳۱ اردیبهشت‌ماه در سالن شهید افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیروی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فینال و اختتامیه نخستین دوره جشنواره تلاوت‌های تقلیدی قرآن کریم ۳۱ اردیبهشت‌ماه در سالن شهید افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیروی تهران برگزار می‌شود.

مسوولان مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برای مدیریت بهتر محل برگزاری این مسابقات سامانه‌ای را برای متقاضیان حضور در این رویداد ایجاد کردند.

بر همین اساس متقاضیان حضور در فینال و اختتامیه جشنواره تلاوت‌های تقلیدی می‌توانند با ارسال عدد یک به شماره ۱۰۰۰۰۱۱۴۰۰۰ نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

پس از اعلام فراخوان این جشنواره در دی‌ماه ۱۴۰۲ پس از حدود یک ماه مهلت ثبت‌نام حدود چهار هزار نفر تلاوت‌های خود را برای داوری در مرحله غیر حضوری که اولین مرحله این رویداد بود، ارسال کردند.

مرحله غیر حضوری این رویداد پس از سه مرحله برگزاری در نهایت حدود ۸۰ نفر به مرحله نیمه‌نهایی یا حضوری راه پیدا کردند. مرحله حضوری این رویداد نیز که همراه با پخش زنده تلویزیونی از شبکه قرآن و معارف سیما بود، طی روزهای ۱۵ تا ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۲ در آستان مقدس امامزاده صالح (ع) تهران برگزار شد و در نهایت ۱۶ نفر به فینال این مسابقات راه پیدا کردند.

فینال این رویداد نیز ۳۱ اردیبهشت‌ماه در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار می‌شود. همزمان و بعد از پایان یافتن فینال، اختتامیه نیز با حضور شخصیتهای قرآنی برپا خواهد شد.

کد خبر 6105384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha