۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۱۷

مدیر بنیاد مسکن اردستان مطرح کرد؛

اشاعه فرهنگ مشارکت برای ساخت مسکن ارزان ضروری است

اشاعه فرهنگ مشارکت برای ساخت مسکن ارزان ضروری است

اردستان-مدیر بنیاد مسکن اردستان گفت: اشاعه فرهنگ مشارکت و جلب کمک‌های مردمی و خیّرین کشور به منظور ساخت و تولید مسکن ارزان توسط انجمن خیران انجام می‌شود.

محمد علی نریمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با توجه به الحاق اراضی ملی در برخی از روستاهای شهرستان اردستان جهت واگذاری زمین در قالب طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان واجد شرایط، شایسته است روستاییان و افرادی که قصد مهاجرت معکوس به روستای محل تولد خود را دارند، حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه ١۴٠٣ به دفتر شورای اسلامی و یا دهیاری روستا مراجعه و نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.

وی افزود: در مرحله اول اجرای این طرح، تنها در روستاهایی که زمین تأمین شده است، امکان ثبت نام متقاضیان وجود داشته و برای دیگر روستاها در صورت جانمایی اراضی ملی و تصویب در شورای برنامه ریزی استان جهت الحاق به محدوده، اقدام می‌شود.

مدیر بنیاد مسکن اردستان خاطرنشان کرد: با افتتاح حساب ۱۰۰ حضرت امام خمینی (ره) و تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در تاریخ ۲۱ فروردین ۱۳۵۸ به فرمان تاریخی حضرت امام (ره) در جمهوری اسلامی ایران سنگ زیربنای رفع معضل مسکن در کشور نهاده شد.

نریمانی تصریح کرد: در ادامه و استمرار این اقدام تاریخی به منظور جلب مشارکت مردم و تسریع برای تحقق هدف مقدس حساب ۱۰۰ حضرت امام خمینی (ره) انجمن خیرین مسکن ساز ایران تأسیس شد.

وی بیان کرد: این انجمن هم اکنون با مساعدت بنیاد مسکن درمرکز، ۳۱ استان کشور و ۹۲ شهرستان بصورت انجمن، شعبه و دفترنمایندگی با همت خیرین محترم مسکن ساز در حال فعالیت است.

مدیر بنیاد مسکن اردستان یادآور شد: اشاعه فرهنگ مشارکت و جلب کمک‌های مردمی و خیّرین کشور به منظور ساخت و تولید مسکن ارزان قیمت توسط انجمن خیران مسکن ساز صورت می‌گیرد.

نریمانی اضافه کرد: گسترش فرهنگ سنت حسنه وقف در امر تأمین مسکن محرومان و تأمین منابع مالی از طریق بخش خصوصی و دولتی از وظایف انجمن خیران است‌.

کد خبر 6105589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha