۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰:۰۳

دهرویه خبر داد؛

برپایی پایگاه کمیته امداد در نمایشگاه بین‌المللی کتاب

برپایی پایگاه کمیته امداد در نمایشگاه بین‌المللی کتاب

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران، از برپایی پایگاه ثبت‌نام از خیّران در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد دهرویه گفت: غرفه بهشت اینجاست پایگاه کمیته امداد استان تهران در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ بیست و دوم اردیبهشت ماه کار خود را در مصلی امام خمینی (ره) آغاز کرده و تا بیست و نهم اردیبهشت ماه به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

وی افزود: غرفه بهشت اینجاست همزمان با آغاز به کار نمایشگاه کتاب کار خود را از ساعت ۱۰ صبح آغاز کرده و تا ساعت ۸ شب ادامه دارد.

دهرویه بیان کرد: پایگاه کمیته امداد استان تهران از درب شماره ۱۲ مصلی تهران، محوطه ورودی، سمت راست واقع شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران با اعلام نحوه ثبت‌نام خیّران در طرح اکرام ایتام و محسنین به صورت غیرحضوری، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به عضویت در این طرح می‌توانند علاوه بر حضور در ادارات اجرایی و پایگاه‌های این نهاد با شماره‌گیری شماره ثابت ۷۳۵۵، از طریق سایت ekram.emdad.ir، ارسال عدد ۰۲۱ به ۳۰۰۰۳۳۳۳ و شماره گیری تلفن ۶۸۴۸۱۰۰۰_ ۰۲۱و همچنین با حضور در نمایشگاه قرآن و غرفه اکرام ایتام و محسنین نسبت به حمایت مادی و معنوی از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد اقدام کنند.

کد خبر 6105666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha