۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۱۵

در گفت و گو با مهر مطرح شد:

توصیه‌های یک پیشکسوت به سرخپوشان/ با جان و دل تلاش کنید

توصیه‌های یک پیشکسوت به سرخپوشان/ با جان و دل تلاش کنید

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه اولین اشتباه، آخرین اشتباه است، گفت: بازیکنان باید به این موضوع اشراف داشته باشند که نباید در ۳ دیدار باقی مانده مرتکب اشتباه شوند تا امتیازی را از دست دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر رو در روی هوادار قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه دو بر صفر از پیش رو بردارد تا کماکان به کورس خود با استقلال برای کسب عنوان قهرمانی فصل بیست و سوم ادامه دهد.

سرخ پوشان در ۳ هفته پایانی لیگ برتر باید به ترتیب به مصاف استقلال خوزستان، شمس آذر و مس رفسنجان بروند که در دو دیدار میزبان حریفان خود هستند و تنها برای دیدار با شمس آذر باید به استان قزوین سفر کنند.

محسن بنگر پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با عملکرد سرخ‌ها در دیدارهای اخیر اظهار داشت: خدا را شکر در نیم فصل دوم و با اضافه شدن چند بازیکن تأثیرگذار نتایج تیم بسیار خوب شده و همچنین بازیکنان عملکرد بهتری را نسبت به گذشته از خودشان نشان می‌دهند.

او ادامه داد: دیدارهای باقی مانده را باید بازی‌های فوق حساس عنوان کرد. اولین اشتباه حکم آخرین اشتباه را دارد. بازیکنان و کادر فنی باید هوشیارانه وارد زمین شوند و از جان و دل برای موفقیت پرسپولیس تلاش کنند. نمی‌توان گفت که کدام بازی آسان و کدام دیدار سخت است، اگر هدف قهرمانی است باید با در هر بازی برای کسب ۳ امتیاز وارد زمین شد.

توصیه‌های یک پیشکسوت به سرخپوشان/ با جان و دل تلاش کنید

مدافع اسبق سرخ‌ها در خصوص انتقاداتی که از خط دفاعی این تیم می‌شود، تصریح کرد: به نظرم عملکرد تمام بازیکنان در پست‌هایی که بازی می‌کنند خوب است و مخصوصاً در این ۴، ۵ دیدار اخیر اشتباهی از آنها ندیده ایم. در مورد خط دفاع هم باید بگویم که بازیکنانی که در این پست بازی می‌کنند اکثراً ملی پوش هستند، کنعانی زادگان در تیم ملی ایران و «گئورگی گولسیانی» در تیم ملی گرجستان از مهره‌های تقریباً ثابتی هستند که در هر بازی در قلب خط دفاع پرسپولیس بازی می‌کنند و اگر در دیداری کمی ضعیف عمل می‌کنند به دلیل فشار زیاد بازی‌ها و استرسی است که به آنها وارد می‌شود.

بنگر در خصوص دیدار هفته آینده پرسپولیس برابر استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: خوبی این دیدار حضور هواداران در ورزشگاه آزادی است که به بازیکنان کمک خواهند کرد و امیدوارم همانند دیدارهای اخیر نمایش خوبی را از شاگردان «اوسمار» شاهد باشیم و در آخر بازی به سود پرسپولیس به اتمام برسد.

این پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر آرزوی هواداران است که به امید خدا و با تلاش اعضای تیم این اتفاق امسال برای سرخ‌ها اتفاق خواهد افتاد و به عنوان تیم اول ایران پرسپولیس راهی مسابقات آسیایی می‌شود.

کد خبر 6105735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha