۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۰۰

خزعلی مطرح کرد؛

مطالبات، چالش‌ها و دغدغه‌های دختران را می‌شنویم

مطالبات، چالش‌ها و دغدغه‌های دختران را می‌شنویم

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: از سال گذشته ویترین دخترانه برای مطالبات، چالش‌ها و دغدغه‌هایشان در فضای مجازی راه‌اندازی شد تا در آنجا برخی از مطالباتشان را به ما برسانند.

به گزارش خبرگزاری مهر، جشن بزرگ «فردامون» با حضور سه هزار دختر دانش‌آموز و جمع کثیری از دختران آینده ساز کشور در محل سالن شهید افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار شد.

انسیه خزعلی، در مراسم جشن ویژه روز دختر ضمن عرض تبریک فرارسیدن دهه کرامت، ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، خطاب به دختران دانش‌آموز در این مراسم گفت: من، نماینده شما در هیئت دولت هستم و وظیفه دارم حافظ بسیاری از منافع شما باشم

وی با بیان اینکه هیأت دولت در سفرهای استانی بخشی از بودجه خود را به دانش‌آموزان اختصاص داده است، افزود: ما در سفرهای استانی برای بازماندگان از تحصیل، دختران عشایری و روستایی برنامه و اعتبار ویژه‌ای را اختصاص می‌دهیم. همچنین، برای دغدغه‌های ذهنی، چالش‌های فکری و مطالباتی که دانش‌آموزان از دولت دارند، تلاشمان این است که همه این موارد را بشناسیم و برای برآورده شدن آن‌ها تا جایی که توان داریم و امکانات کشور اجازه می‌دهد حرکت‌هایی داشته باشیم.

خزعلی تصریح کرد: از سال گذشته ویترین دخترانه برای مطالبات، چالش‌ها و دغدغه‌هایشان در فضای مجازی راه‌اندازی شد تا در آنجا برخی از مطالباتشان را بتوانند دریافت کنند و برخی پیام‌ها و خواسته‌هایشان را به ما برسانند.

معاون رئیس‌جمهور: برای شنیدن نظرات، دغدغه نخبگان و کسانی که استعداد ویژه‌ای دارند، آماده هستیم و رویدادهای ویژه‌ای را نیز برگزار کرده‌ایم و البته رویدادهای بیشتری هم در راه است.

وی افزود: شما دختران رهبران آینده و مدیران آینده کشورمان هستید و طبق شعار زیبای این برنامه، آینده شبیه شماست و به شما تعلق دارد.

کد خبر 6105851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مهسا IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
      0 0
      هنوز نظرها و دغدغه های خانم ها رو رسیدگی نکردید که پنجره دختران باز کردید.