۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۵۶

مدیرکل هواشناسی فارس اعلام کرد؛

بارش‌های رگباری در مناطق مختلف فارس از امروز آغاز می‌شود

بارش‌های رگباری در مناطق مختلف فارس از امروز آغاز می‌شود

شیراز - مدیرکل هواشناسی فارس با اعلام خبر فعالیت سامانه بارشی در مناطق مختلف این استان گفت: فعالیت این سامانه از امروز تا پنج‌شنبه سبب بارش‌های رگباری در شمال غرب، غرب و مرکز استان می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود حقیقت گفت: سامانه بارشی امروز سه‌شنبه، شمال غرب و غرب استان نظیر شهرستان‌های کازرون، ممسنی، سپیدان، فراشبند و بخش‌هایی از اقلید را کم کم در برخواهد گرفت.

مدیرکل هواشناسی فارس با بیان اینکه این سامانه همراه با رگبار پراکنده، رعد و برق، احتمال تگرگ و وزش باد شدید است، افزود: فردا ظهر هم این سامانه در نیمه شمالی، مناطق غربی و مرکزی استان فعال می‌شود.

مدیرکل هواشناسی فارس در ادامه گفت: این سامانه همچنین روز پنج‌شنبه کل مناطق فارس را در برمی‌گیرد و به‌ویژه در مناطق مرکزی و غربی استان فعالیت خواهد داشت و در بسیاری از مناطق استان، بارش‌ها به شکل رگبار و پراکنده و کاملاً نقطه‌ای خواهد بود.

وی از مردم استان فارس خواست اواخر هفته و هنگام تفریح و گردش از تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مناطق پایین‌دست که احتمال سیلاب در آنها زیاد است، خودداری کنند.

حقیقت در خصوص هوای شیراز گفت: فردا و پس‌فردا، چهارشنبه و پنج‌شنبه احتمال بارش رگبار در شیراز وجود دارد که این بارش هم به صورت رگباری و نقطه‌ای خواهد بود.

کد خبر 6106203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha