۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۱۶

رجایی خبر داد؛

ایستگاه‌های سیار «آینده شبیه توست» میزبان دختران تهران

ایستگاه‌های سیار «آینده شبیه توست» میزبان دختران تهران

شهرداری منطقه ۲ تهران همزمان با دهه کرامت با برگزاری برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و ایستگاه‌های سیار «آینده شبیه توست» در ۴ بوستان میزبان دختران است.

به گزارش خبرگزاری مهر، اکرم رجایی معاون شهردار منطقه ۲ با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و آئینی همزمان با دهه کرامت اظهار داشت: این ایام فرصتی برای جریان سازی فرهنگی و توجه ویژه به موضوع دختران در جامعه و توسعه سلامت اجتماعی دختران است، بدین منظور برنامه‌های ویژه دختران پیش بینی و در حال اجرا است.

وی با اشاره به برپایی ایستگاه‌های "آینده شبیه توست " افزود: ایستگاه‌های ثابت و سیار در قالب خودروهای پویش «آینده شبیه توست» در بوستان‌های پردیسان، پرواز، ستارخان مستقر هستند و با توزیع هدایا و گل، پیکسل و اقلام فرهنگی متناسب با این پویش پذیرای دختران و شهروندان هستند.

وی افزود: اردوهای تفریحی دختران، برگزاری جشن یک هزار نفری دختران و برگزاری ورک شاپ‌های هنری، کارآفرینی، جشنواره غذای سالم و..، برپایی نمایشگاه آثار و دست آفریده‌های دختران نوجوان و همچنین مسابقات علمی، ورزشی و هنری از دیگر برنامه‌های در حال اجرا است.

معاون شهردار منطقه ۲ با اشاره به برپایی ایستگاه چایخانه حضرت در ۴ نقطه پرتردد منطقه گفت: چایخانه حضرت در میدان شهید طهرانی مقدم، کوی نصر، بقعه شیخ طرشتی و خیابان ستارخان برپا و از شهروندان و دلدادگان به خاندان عصمت و طهارت پذیرایی می‌شود.رجای در ادامه به مشارکت در برگزاری جشن بزرگ امام رضایی‌ها در روز جمعه اشاره کرد و گفت: شهرداری منطقه ۲ با برپایی استیج، سرود، مسابقه ویژه کودکان و موکب پذیرایی و … میزبان شهروندان خواهد بود.

وی افزود: تمامی برنامه با محوریت شعار «آینده شبیه توست» و «ایران حرم است» با اهداف معرفی ویژگی‌های ارزنده حضرت معصومه (س) و حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) با تأکید بر کرامت و مهربانی ایشان، ایجاد نشاط، فضایی امید بخش و انگیزشی، فضای معنوی همراه با ترویج و نشر فرهنگ رضوی، اجرا می‌شود.

ایستگاه‌های سیار «آینده شبیه توست» میزبان دختران تهران

کد خبر 6106335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha