۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۳۱

امشب انجام می شود؛

حضور رییس جمهوری در جمع اندیشمندان جهان در مشهد الرضا

حضور رییس جمهوری در جمع اندیشمندان جهان در مشهد الرضا

مشهد- رییس جمهوری شامگاه سه شنبه در کنگره جهانی حضرت رضا (ع) با اندیشمندان اسلامی جهان سخن می‌گوید.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری کشورمان شامگاه سه شنبه در کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در جمع اندیشمندان «عدالت» از ۳۵ کشور جهان سخنرانی می‌کند.

همایش جهانی حضرت رضا (ع) از دیروز ۲۴ اردیبهشت با پیام رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای آغاز به کار کرد و شامگاه امروز به کار خود پایان می‌دهد.

پنجمین همایش جهانی حضرت رضا (ع) با هدف بررسی اندیشه تمدنی امام رضا (ع) و با شعار و محوریت موضوعی «عدالت برای همه، ظلم به هیچکس» با حضور اندیشمندان مطرح اسلامی و دیگر ادیان از چهار قاره جهان در حال برگزاری است

۶ نشست تخصصی با موضوعاتی، چون عدالت و نفی ظلم مبتنی بر تعالیم رضوی، بن مایه‌ها و نظریه‌های عدالت و نفی ظلم مبتنی در تعالیم رضوی، عدالت اجتماعی مبتنی بر تعالیم رضوی و عدالت فرهنگ مبتنی بر تعالیم رضوی دیروز برگزار شد.

در مراسم آغاز این همایش جهانی پیام مراجع عظام تقلید حضرات آیات؛ مکارم شیرازی، سبحانی و جوادی آملی قرائت و در ادامه با سخنرانی رئیس کنگره و تولیت آستان قدس رضوی حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی و سخنرانی دکتر عاملی دبیر کنگره جهانی حضرت رضا (ع) همراه شد.

کد خبر 6106367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha