۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۰۹

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین تاکید کرد؛

قبل از نقل و انتقالات لیگ برتر از تیم شمس آذر حمایت شود

قبل از نقل و انتقالات لیگ برتر از تیم شمس آذر حمایت شود

قزوین- عضو شورای شهر قزوین گفت: برای تامین منابع مالی و استمرار موفقیتهای شمس آذر در لیگ برتر فوتبال شهردار نسبت به ارایه لایحه حمایتی و یا در قالب واگذاری زمین اقدام کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم اللهیاری ضمن تشکر از افتخار آفرینی و موفقیت های تیم فوتبال شمس آذر در مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: این تیم با وجود اینکه برای اولین بار به مسابقات لیگ برترراه یافت نتایج بسیار خوبی را تا کنون کسب کرده است و علی رغم اینکه با سه امتیاز منفی بازی ها را آغاز کرد اما به سبب تلاشهای سرمربی و مجموعه بازکینان وعوامل تیم توانست افتخارآفرین باشد.

وی ادامه داد: این ظرفیت در این تیم وجود دارد که بیش ازپیش حمایت شود و در حال حاضر که فصل نقل وانتقالات بازیکنان فوتبال است باید بتوانیم به نوعی حمایت هایی را داشته باشیم.

اللهیاری با بیان اینکه این تیم باعث افزایش شور و نشاط اجتماعی درقزوین شده است خاطرنشان کرد: حضور علاقه مندان وهواداران این تیم در ورزشگاه و توسعه ورزش و همچنین استفاده از این ظرفیت در حوزه گردشگری بسیار با اهمیت است لذا باید حمایتها از این تیم در همه سطوح صورت گیرد.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهرقزوین خاطر نشان کرد: می توان یکسری از زمینهای شهرداری با کاربری های عمومی را به باشگاه شمس آذر واگذار کنیم و با توجه به حمایت مدیریت ارشد استان زمینه برای تغییرکاربری زمین و ایجاد ارزش افزوده فراهم شود و به نوعی منابع مالی برای این باشگاه ایجاد شود.
 

کد خبر 6107487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha