۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۳۶

امدادگران هلال احمر شهرستان دیر تجلیل شدند

امدادگران هلال احمر شهرستان دیر تجلیل شدند

بوشهر- در آیینی با حضور مسوولان، امدادگران هلال احمر شهرستان دیر تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام موسی احمدی عصر امروز در همایش تجلیل از امدادگران هلال احمر شهرستان دیر، اظهار داشت: اطلاع‌رسانی و نشست با مسئولین و پیگیری امور کارگشا است که در این راستا مشکلات هلال احمر استان بوشهر و شهرستان دیر به‌صورت مستمر پیگیری کرده‌ایم.

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر در همه صحنه‌های منطقه‌ای، ملی، بین‌المللی حضور دارد، افزود: جمعیت هلال احمر امروز بیشتر از دیروز می‌درخشد و در کنار مقاومت و کنگره بین‌المللی دفاع و حمایت از غزه قرار دارد.

احمدی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر پویا و به‌روز است و در تمام صحنه‌ها حضور دارد، گفت: جذب نوجوانان و جوانان به‌صورت افتخاری فارغ از قشر و سن و گروه مهمترین اقدام است که مانع از جذب شدن آنها در زمینه‌های دیگر می‌شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: نمایندگان مجلس، ائمه جمعه و مسئولین مختلف عضو افتخاری مجموعه هلال احمر هستند که نشان از اهمیت وظایف و رسالت و جایگاه این نهاد دارد.

وی گفت: جمعیت هلال احمر مربوط به یک روز و زمان خاص نیست بلکه در همه زمان‌ها و در سوانح، حوادث، خوشی‌ها و غم‌ها حضور دارد. نیروهای امدادی هلال احمر در ایام نوروز با از خودگذشتگی در کنار شهروندان حضور دارند.

احمدی با بیان اینکه هلال احمر پیشگام‌ترین مجموعه کشور در زمینه حضور در صحنه اتفاقات است، خاطرنشان کرد: جا دارد یک هفته به نام هفته بزرگداشت اقدامات و فعالیت‌های هلال احمر لحاظ و از این تلاش‌ها تجلیل شود.

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس جایگاه و اهمیت و تلاش‌ها و رسالت‌ها و صلاحیت‌های شما هلال احمری‌ها را می‌دانند و همیشه در کنارتان هستند.

وی با بیان اینکه اخیراً در برنامه هفتم توسعه درباره اعتبارات هلال احمر مذاکرات خوبی داشتیم، بیان کرد: هر زمانی که بحث بودجه هلال احمر در صحن علنی یا در کمیسیون تخصصی یا کمیسیون تلفیق مطرح شده، تمام نمایندگان حمایت کرده‌اند و امکان ندارد یک جا به‌عنوان مخالف صحبت کرده باشند.

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمایندگان با رسالت و تلاش‌های شما آشنا هستند، بنابراین وظیفه شرعی و قانونی خود می‌دانند که از هلال احمر حمایت کنند.

وی تاکید کرد: هلال احمر فقط در رابطه با موضوعات سوانح و حوادث حضور ندارد بلکه در زمینه کارهای فرهنگی هم فعالیت می‌کند که به همه شما خداقوت می‌گویم.

کد خبر 6108601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha