۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۵۰

امام جمعه ساوه:

دنیا با فتح خرمشهر به قدرت و عزم و شجاعت رزمندگان اسلام آفرین گفت

دنیا با فتح خرمشهر به قدرت و عزم و شجاعت رزمندگان اسلام آفرین گفت

ساوه- امام جمعه ساوه گفت: دنیا با فتح خرمشهر به قدرت و عزم و شجاعت رزمندگان اسلام آفرین گفت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساوه، با اشاره به فرا رسیدن سوم خرداد ۱۳۶۱ سالروز آزاد سازی خرمشهر افزود: با فتح خرمشهر، دنیا به ایمان، قدرت، صلابت، عزم، شجاعت، عشق و ایثار رزمندگان اسلام، آفرین گفت.

وی پیام آزادی خرمشهر را ما می‌توانیم عنوان کرد و افزود: آزادی خرمشهر ثابت کرد هر زمان جوانان بسیجی و دلاور و متعهد و متخصص ورود کنند دشوارترین چالش‌ها برطرف خواهد شد.

امام جمعه ساوه فتح خرمشهر را شروعی افتخارآمیز برای سلسله عملیات‌های الی بیت المقدس در جهان اسلام و مستضعفان دانست و ادامه داد: همانگونه که نظیر آن را در وعده صادق دیدیم و یک فتح مبینی اتفاق افتاد، به لطف الهی و با این عملیات‌ها به فتح مطلق که ریشه استکبار کنده خواهد شد دست می‌یابیم.

حجت الاسلام رحیمی با اشاره به مناسبت‌های روز دهه کرامت، روز ملی جمعیت گفت: ریشه عملی همه این مناسبت‌ها اعتقاد به مبدا و معاد است، اگر کسی مبدا شناس باشد به طور حتم در فکر زندگی دیگران خواهد بود و ذات اقدس احدیت را شاهد، حاضر، ناظر و مدبرالامور دانسته است.

رحیمی با اشاره به میلاد امام رضا (ع) گفت: وجود حرم امام رضا (ع) یک برکت بزرگ و عامل امنیت در ایران است، حضرت در این مدت چه در ایران و چه در مدینه با اخلاق و علم و تدریس خیلی از جمعیت را با معارف آشنا کرده و به صراط مستقیم رهنمود ساخته است.

وی افزود: امام رضا (ع) توحید را منشأ سعادت و نجات از عذاب معرفی می‌کنند، اما پذیرش ولایت اهل بیت و در رأس آن ولایت حضرت علی (ع) را شرط اساسی برای ورود به دایره توحید می‌دانند.

کد خبر 6109099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha