۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۱۳

«حریر سفید» آماده نمایش شد

«حریر سفید» آماده نمایش شد

فیلم کوتاه «حریر سفید» به کارگردانی محمد غزازانی آماده نمایش شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم داستانی کوتاه «حریر سفید» به نویسندگی خشایار پیرعلمی، کارگردانی محمد غزازانی و تهیه کنندگی عماد اخلاقی پس از طی کردن مراحل فنی و تولید، آماده نمایش شد.

«حریر سفید» پنجمین ساخته محمد غزازانی بعد از فیلم‌های «من بی من»، «یک روز معمولی»، «در وجه و بستر» و ... است.

این فیلم به روایت تقابل نسل گذشته و نسل آینده می پردازد و به مشکلاتی که والدین به صورت ناخواسته در کودکی برای فرزندان خود به وجود می آورند که عوارض آن تا سال‌های در زندگی آن‌ها تاثیر منفی می‌گذارد، اشاره دارد.

«حریر سفید» در حووزه اجتماعی ساخته شده است و تدوین آن را شیوا وندا بر عهده دارد. همچنین امیر فولادوند برای آن موسیقی ساخته و سولماز صدر الاشرفی طراحی گریم فیلم را بر عهده گرفت. امین رها اکبری طراحی صحنه و لباس فیلم را انجام داد و بابک منوچهری نیز مدیر تولید پروژه است.

در این فیلم سحر بیرانوند، شیوا وندا ، مجید تیزرو، بهرنگ رهنمون، عاطفه رحمانپور، مهرسا فلاحیان و مهسا نصر آبادی جلوی دوربین محمد غزازانی به نقش آفرینی پرداختند.

دیگر عوامل «حریر سفید» عبارتند از مشاور پروژه: مهدی نامداری مطلق، مشاور روانشناسی: منیر دادپی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: آزاده ملایری، گروه کارگردانی: ارسیا صنعتی، مالک دهقانی و امیرحسین آشوریان، گروه فیلمبرداری: علی جوادی محسن نوری، گروه صحنه و لباس: علی عبداللهی رنجبری، محدثه مطلبی و هاران بیرانوند، دستیار صدابردار: سهند قویدل، دستیار تولید: بهرام خاتوله ، مجری گریم: فرهانه لطفی نژاد، تدارکات و ترابری: محمد کوزه گری، مدیر روابط عمومی: پگاه زارعی و عکاس: پارمین بختیاری.

کد خبر 6109458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha