۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۵۶

رسانه‌های صهیونیستی: 

۷ اکتبر حزب‌الله در اسرائیل چگونه رقم خورد؟

۷ اکتبر حزب‌الله در اسرائیل چگونه رقم خورد؟

رسانه‌های رژیم صهیونیستی عملیات اخیر حزب‌الله علیه سرزمین‌های اشغالی را ۷ اکتبر این حزب در برابر اسرائیل نامیده و ابراز داشتند که تل‌آویو هیچ بازدارندگی در برابر این حملات ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رسانه‌های رژیم صهیونیستی عملیات روزهای اخیر حزب الله لبنان علیه مواضع مختلف در شمال سرزمین‌های اشغالی را به عملیات ۷ اکتبر گروه‌های مقاومت ضد مناطق مرزی نوار غزه تشبیه کرده و ابراز داشتند که حزب الله حملات بی‌سابقه و جسورانه و پیشرفته‌ای را در این روزها انجام داده، در حالی که حملات اسرائیل به لبنان کاهش پیدا کرده است.

زیف روبنشتاین کارگردان تلویزیونی بخش اخبار بین المللی شبکه ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این خصوص گفت که مشکل اینجا است که کابینه و موسسات امنیتی و نظامی هیچ دیدگاهی نسبت به تحولات شمال اسرائیل ندارند. وی ابراز داشت که ۷ اکتبر هم اکنون در جبهه شمالی در حال تکرار است.

روبنشتاین می‌افزاید که حزب الله لبنان حملات خود را طی روزهای اخیر افزایش داده و یک بالن رصد اسرائیل را منهدم کرده و پایگاه‌های نظامی و شهرک‌های صهیونیستی را مورد اصابت قرار داده و پهپادها و هواپیماهای شناسایی آن نیز در آسمان اسرائیل حضور دارند.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که حزب الله طی هفته‌های اخیر حجم حملات خود را افزایش داده و این حملات را به صورت بی‌سابقه و با جسارت بیشتر و تکنولوژی پیشرفته‌تر دنبال می‌کند.

این شبکه صهیونیستی تاکید کرد که هیچ بازدارندگی در برابر حزب الله وجود ندارد و خسارت‌های انسانی زیادی طی ماه اخیر به اسرائیلی‌ها وارد شده که بیش از خسارت‌های انسانی حزب‌الله است.

یدیعوت آحارونوت نیز به موج جدیدی از آواره شدن ده‌ها هزار شهرک نشین صهیونیست از شمال سرزمین‌های اشغالی اشاره و تاکید کرد که این روند نشان دهنده ناتوانی اسرائیل در تعامل با اوضاع است و این موضوع یک «ننگ و خفت» برای اسرائیل به شمار می رود.

این روزنامه صهیونیستی از فروپاشی جامعه صهیونیستی و احساس سردرگمی بین صهیونیست‌ها سخن گفته و تاکید کرد که ارزیابی دقیق خسارت‌های وارد آمده به اقتصاد اسرائیل و جبران بازدارندگی و بحران بی‌اعتمادی بین کابینه و شهرک نشینان به سال‌ها زمان نیاز دارد.

کد خبر 6109485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha