۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۳۲

سردار سپهری خبر داد؛

بازگشایی معبر کولبری مجاز در مرز پاوه

بازگشایی معبر کولبری مجاز در مرز پاوه

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه در بازدید از مرز «شوشمی» گفت: معبر کولبری مجاز در دروازه شوشمی پاوه بازگشایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار کیاست سپهری در بازدید از مرز شوشمی، افزود: خوشبختانه راه اندازی کولبری مجاز در دروازه «شوشمی» پاوه مورد موافقت مرزبانی دو کشور ایران و عراق قرار گرفت که در اسرع وقت با همکاری سایر نهادهای مسؤول در دو استان همجوار «حلبچه و کرمانشاه» دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه معبر کولبری مجاز در دروازه شوشمی پاوه برای برخورداری مرزنشینان از حقوق و معیشت بازگشایی می‌شود، ادامه داد: هر مرزنشینی نباید در این طرح کولبری شرکت کند بلکه باید کسانی باشند که فاقد شغل بوده و درآمد ثابتی نداشته باشند و با نظارت مسؤولان محلی مشارکت داده می‌شوند.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: از این پس شاهد تردد مجاز و قانونی کوله‌بران از مجرای رسمی خواهیم بود و نباید شاهد پدیده شوم قاچاق‌بری در مرزهای غیررسمی باشیم چراکه متأسفانه هم امسال و هم در سالیان گذشته شاهد قاچاق در پوشش کولبری بودیم.

وی گفت: به سرعت با راه اندازی مجرای کولبری، ما مرزهای استان را برای تردد غیرمجاز قاچاق‌بران به طور کامل محدود و به شدت با قاچاقچیان برخورد خواهیم کرد که امنیت استان و کشور را با اقلام ضد امنیتی به خطر نیاندازند.

کد خبر 6109629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
      6 0
      استان کرمانشاه با کمبود پزشک و کادر درمان مواجه هست مخصوصا در شهر های دور افتاده از دولت خواهشمندیم به فکر این مشکل باشد چرا که سالانه تعداد قابل توجهی از مردم استان همچنین استان های همجوار برای درمان به تهران سفر میکنند که در شان مردم کشور نیست برای یه عمل ساده ۵۰۰ کیلومتر سفر کنند
    • محمد IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
      0 0
      اسلام انسان رامحترم میشماردنگاه حاکمیتی به قومیتی نبایدتبعیض آمیزباشد.🌹🌹🌹