۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۴۹

تا پایان سال جاری انجام می‌شود؛

نصب کنتور هوشمند بر روی همه چاه‌های مجاز در استان قزوین

نصب کنتور هوشمند بر روی همه چاه‌های مجاز در استان قزوین

قزوین- معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای قزوین گفت: تلاش ما بر این است که تا پایان سال با کمک دستگاه قضایی بر روی همه چاه‌های مجاز کنتور هوشمند نصب شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سینا جمشیدی ظهر شنبه در اولین جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال در سال ۱۴۰۳ با بیان اینکه ۲ هزار و ۷۰۰ چاه فاقد کنتور در استان قزوین داریم، اظهار کرد: تلاش ما این است که با کمک دستگاه قضائی برای همه چاه‌های مجاز کنتور هوشمند نصب شود.

وی افزود: در حوزه دام و طیور یک هزار و ۴۳۸ حلقه چاه داریم که ۶۸۶ مورد از این چاه‌ها فاقد کنتور هوشمند برای رصد میزان برداشت آب از سفره‌های زیرزمینی هستند.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای قزوین تصریح کرد: در صنعت نیز هزار و ۴۷ مورد حلقه چاه داریم که ۶۲۲ مورد آن دارای کنتور و ۴۲۵ حلقه چاه نیز در این حوزه فاقد کنتور هستند.

وی ادامه داد: این مشکل در حوزه خدمات نیز وجود دارد تا جایی که از ۳۵۶ چاه آب در این حوزه ۲۰۸ مورد دارای کنتور آب هوشمند و ۱۵۸ حلقه چاه نیز فاقد کنتور هستند.

جمشیدی از تلاش برای سنددار کردن بستر رودخانه‌های استان قزوین خبر داد و عنوان کرد: در استان قزوین ۲ هزار و ۷۵۰ کیلومتر رودخانه داریم.

وی در پایان با اشاره به اینکه برای ۱۴۵۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان قزوین مطالعات تعیین بستر و حریم انجام شده، یادآور شد: بالغ‌بر ۱۰۳۰ کیلومتر معادل ۸۵ درصد رودخانه‌های استان قزوین در سامانه کاداستر جانمایی شده‌اند.

کد خبر 6111035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha