۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۵۷

مدیرکل استاندارد البرز مطرح کرد؛

استقبال از نوآوری شرکت‌های دانش بنیان در عرصه سلامت موادغذایی

استقبال از نوآوری شرکت‌های دانش بنیان در عرصه سلامت موادغذایی

کرج- مدیرکل استاندارد استان البرز گفت: سازمان استاندارد از هرگونه نوآوری و پژوهش در عرصه سلامت صنایع غذایی توسط محققان و شرکت های دانش بنیان استقبال می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد آئینی صبح یکشنبه در بازدید از یک واحد تولیدی در حوزه صنایع غذایی در استان البرز گفت: با توجه به مصرف قابل توجه فرآورده‌های گوشتی مانند سوسیس و کالباس در سبد خانوارها و به ویژه قشر جوان جامعه، اداره کل استاندارد البرز از هرگونه نوآوری و پژوهش در عرصه سلامت صنایع غذایی توسط محققان و شرکت‌های دانش بنیان با رعایت الزامات استاندارد استقبال می‌کند.

مدیرکل استاندارد استان البرز و عضو شورای معاونان سازمان ملی استاندارد ایران بیان کرد: ابداع و طراحی فرآورده‌ها و محصولات جدید و بومی سازی آن بر اساس ذائقه ایرانیان و ارتقای استانداردهای ملی حوزه سلامت و صنایع غذایی، کاملاً مورد حمایت سازمان ملی استاندارد است و دولت سیزدهم از هرگونه نوآوری در عرصه سلامت و صنایع غذایی بر اساس فرهنگ و ذائقه ایرانی حمایت می‌کند.

آئینی خاطرنشان کرد: گاهی در بازدید از برخی فروشگاه‌ها بعضاً شکلات و شیرینی‌های خارجی ساخت خاور دور و یکی از کشورهای همسایه مشاهده می‌شود که سنخیتی با فرهنگ اصیل و بومی اسلامی ایرانی نداشته و من به عنوان یک خدمتگزار در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به صورت کامل از اقدام بعضی از افراد در واردات این محصولات شگفت زده و متاسف می‌شوم.

عضو شورای معاونان سازمان ملی استاندارد ایران عنوان کرد: رویکرد دولت مردمی سیزدهم حمایت از صنایع تولیدی داخل و رشد و ارتقای صادرات محصولات ایرانی است و تاکنون در سازمان ملی استاندارد ایران به عهدی که با مردم در جهت دفاع از حق الناس بسته‌ایم، صادقانه وفادار و به آن پایبند هستیم.

کد خبر 6111543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha