۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۱۵

در نشست ماهانه «مستندهای ایران‌شناسی»؛

«مادرکشی» نمایش داده می‌شود/ روایتی متفاوت از بحران آب

«مادرکشی» نمایش داده می‌شود/ روایتی متفاوت از بحران آب

فیلم مستند «مادرکشی» در بیست‌ و هفتمین نشست ماهانه‌ «مستندهای ایران‌شناسی» نمایش، نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی انجمن مستندسازان سینمای ایران، در بیست‌ و هفتمین نشست ماهانه «مستندهای ایران‌شناسی» فیلم مستند «مادرکشی» ساخته کمیل سوهانی به نمایش درمی‌آید و سپس با حضور کارگردان و محمد درویش مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد.

کمیل سوهانی در مستند «مادرکشی»، به بحران آب در ایران می‌پردازد؛ در این فیلم، بحران بی‌آبی از دیدگاه کشاورزان، صنعت‌گران و سایر مشاغل مرتبط به تصویر کشیده شده و علت‌های ایجاد بی‌آبی و پیامدهای آن هم بررسی شده است.

در این نشست کمیل سوهانی کارگردان «مادرکشی» و مستندساز، محمد درویش کنش‌گر محیط‌زیست، پژوهشگر و کویرشناس ایرانی مباحثی را از زوایای مختلف درباره اثر طرح می‌کنند.

این برنامه به همت انجمن مستندسازان سینمای ایران و انجمن دوستداران شاهنامه البرز (اشا) و با همکاری سازمان نظام‌پزشکی کرج، روز دوشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۸ برگزار می‌شود و حضور در آن برای همه‌ علاقه‌مندان و سینمادوستان، آزاد و رایگان است. علاقه‌مندان برای تماشای اثر می‌توانند به آدرس کرج، عظیمیه، ۴۵ متری کاج، نبش پامچال، سالن آمفی‌تئاتر سازمان نظام پزشکی کرج مراجعه کنند.

کد خبر 6111698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha