۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۴۳

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اردبیل:

کادوی تولدی که به زندانیان در اردبیل رسید

کادوی تولدی که به زندانیان در اردبیل رسید

اردبیل- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل گفت: هزینه تولد جوان دهه هشتادی صرف هزینه آزادی ۶ زندانیان جرائم غیرعمد در استان اردبیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم میر عباس‌زاده پیش از ظهر یکشنبه در مراسم جشن تولد برای یکی از جوانان دهه هشتادی در سالن حوزه هنری اردبیل اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ آزادی زندانیان جرایم غیر عمد این مراسم برگزار شد که یکی از دهه هشتادی به نام پیمان معصومی هزینه تولد خود را صرف هزینه آزادی زندانیان جرایم غیر عمد کرد.

وی با بیان اینکه با هزینه این تولد تعداد ۶ زندانی جرایم غیر عمد به آغوش گرم خانواده بازگشتند، گفت: شیرینی این تولد خوشحالی خانواده‌های زندانیان جرایم غیر عمد بود که اهداف این برنامه‌ها هم این خوشحالی است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ صرف هزینه جشن‌ها و مراسم‌ها به سمت اقدامات خیرخواهانه و دستگیری از نیازمندان یکی از رویکردهای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان است، ادامه داد: تاکنون موفق به برگزاری چندین برنامه در این خصوص در سطح استان اردبیل بوده‌ایم.

سید حامد عاملی، استاندار اردبیل نیز در این برنامه با تاکید بر ترویج فرهنگ آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و دستگیری از نیازمندان با اجرای برنامه‌های مختلف در جامعه، افزود: انسان‌های بزرگ با این رویکرد و فکر و دیدگاه بزرگی خود را نشان می‌دهند که شیرینی لحظات خوش در همین اقدامات خیرخواهانه رقم خورده است.

وی خاطرنشان کرد: اقدام این نوجوان دهه هشتادی قابل تحسین بوده و می‌تواند به عنوان مسؤول مروجان معروف ستاد امر به معروف و نهی از منکر فعالیت کند.

کد خبر 6111828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha