۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۰۴

برج ساحلی؛ شرایط پیش خرید با آغاز ثبت نام مسکن اقساطی

برج ساحلی؛ شرایط پیش خرید با آغاز ثبت نام مسکن اقساطی

در ادامه به معرفی بزرگترین پروژه برج ساحلی مازندران و فرصت سرمایه گذاری و پیش فروش در این پروژه می پردازیم.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، با آغاز ثبت نام مسکن اقساطی شرکت سرمایه سازان و طبق مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی کشور بلندمرتبه سازی در مازندران را به صورت ابلاغ شد. این شورا، شهر سرخرود را به عنوان اجرای آزمایشی این طرح انتخاب کرده است. بلندمرتبه‌سازی در سال‌های اخیر، رشد چشمگیری در شهرهای شمالی و به ویژه مناطق گردشگرپذیر مازندران یافته است. تخریب سریع شالیزارها و زمین‌های حاصلخیز و بویژه باغ‌های غرب مازندران با ساخت‌وسازهایی که عمدتاً غیراصولی هستند و در دامنه کوه و سواحل به وفور مشاهده می‌شوند باعث تخریب توپوگرافی منطقه شده و حتی تاثیرات مخرب بر روی آب و هوا و دریای خزر می‌گذارد. با توجه به کمبود زمین برای ساخت‌وسازدراین مناطق باعث شده برج سازی رونق پیدا کند و به یک فرصت مستعد سرمایه گذاری مولد تبدیل شود.در ادامه به معرفی بزرگترین پروژه برج ساحلی مازندران و فرصت سرمایه گذاری و پیش فروش در این پروژه می‌پردازیم، با ما همراه شوید.

فرصت سرمایه گذاری بزرگترین برج ساحلی مازندران

از جنبه‌های مختلف، ساخت و ساز برج‌ها در مازندران مزایای فراوانی دارد. این پروژه‌ها باعث زنده نگه داشتن بافت جنگل و شهری و توسعه اقتصادی می‌شوند و همچنین جاذبه گردشگری قوی ای ایجاد می‌کنند. از میان شهرهای معروف در استان مازندران، سرخرود بنا به برخی آمارها و مشاهدات میدانی، بیشترین تعداد برج‌ها نسبت به سایر شهرهای مازندران وجود دارد و در طرح تفصیلی و جامع، این شهر به عنوان پایلوت بلندمرتبه‌سازی در مازندران معرفی شده است که بستر مناسبی برای سرمایه‌گذاری در برج‌های ساحلی است. در ادامه به معرفی بزرگترین پروژه برج ساحلی مازندران به نام فورسیزن که همواره توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران و گردشگران و فعالان بازار سرمایه برای سرمایه گذاری یا پیش خرید را به خود جلب کرده می‌پردازیم.

معرفی بزرگترین برج ساحلی مازندران (پروژه لوکس فورسیزن)

بر اساس مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی بلند مرتبه سازی در سه اندازه ۱۲، ۱۶ و ۲۵ طبقه برای (سرخرود) شهر ساحلی مازندران که از توابع شهرستان محمودآباد است، تعریف شده است. دراین شهر، یک پروژه بزرگ و منحصر به فرد در حال پیشروی است؛ به نام برج ساحلی فورسیزن، در منطقه‌ای استراتژیک واقع شده و به سهولت به سایر مناطق علی الخصوص شهر تهران دسترسی دارد. این برج با دیدی فوق‌العاده به ساحل و دریا، جذابیت ویژه‌ای برای توریست‌ها و مسافران دارد. این پروژه با توجه به مساحت بنا و زمین و تعداد واحدها به عنوان بزرگترین برج مسکونی استان مازندران نام برده می‌شود، سازه این برج با استفاده از روش قاب خمشی ویژه طراحی شده است که برای سازه‌های بلند و مقاوم در برابر زلزله‌های شدید مناسب است. استفاده از سقف‌های وافل این امکان را فراهم آورده است تا برج با سبکی خاص از نمای پلکانی از طبقه ۱۳ تا ۲۶ به همراه یک لابی بسیار بزرگ به عنوان بزرگترین برج ساحلی مازندران، نمادی از پیشرفت و توسعه است که باعث افتخار مردم این منطقه و همچنین سرمایه‌گذاران این پروژه شده است.

برج ساحلی؛ شرایط پیش خرید با آغاز ثبت نام مسکن اقساطی

چرا سرمایه گذاری در بزرگترین برج ساحلی؟

اقتصاد یک کشور تحت تأثیر بخش‌های مختلف قرار دارد. در سال‌های اخیر، صنعت ساختمان‌سازی توانسته است در رشد اقتصادی گام‌های مهمی بردارد. در ایران، علاوه بر کلانشهرها، در شهرهای شمالی به دلیل شرایط آب و هوای مطلوب، نزدیکی به پایتخت و برخورداری از جنگل و دریا، ساخت و ساز رونق چشمگیری یافته است و این موضوع باعث روند صعودی اقتصاد در شمال کشور شده است. خرید زمین در این مناطق و ساخت ویلاهای لوکس منجر به افزایش جمعیت، ایجاد سود بیشتر و در نتیجه رشد اقتصادی شده است. برج ساحلی فورسیزن، همچنین با توجه به امکانات و خدماتی که ارائه می‌دهد، انتخاب برتری برای افرادی است که به دنبال سرمایه‌گذاری در شمال و یا یک مکان زیبا برای سکونت هستند.

توجیه رشد اقتصادی و فرصت سرمایه گذاری در شمال

در ادامه به چند دلیل رشد اقتصادی و فرصت سرمایه گذاری در شمال می‌پردازیم:

فرصت‌های شغلی بیشتر با ساخت و ساز: یکی از ویژگی‌های بارز که می‌تواند در رشد اقتصادی تأثیر چشمگیری داشته باشد، کاهش نرخ بیکاری است. با توجه به استقبال سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری‌های کوچک و بزرگ در شهرهای شمالی، فرصت‌های شغلی بسیاری که با صنعت ساخت و ساز در ارتباط هستند، ایجاد شده است.

افزایش پتانسیل سرمایه‌گذاری با ساخت و ساز: در هر منطقه‌ای که ساخت و ساز رونق می‌گیرد، افرادی که جهت سرمایه‌گذاری به آن منطقه مراجعه می‌کنند افزایش پیدا می‌کند و نجر به رشد اقتصادی خواهد شد.

توسعه جوامع روستایی با ساخت و ساز: رشد اقتصادی را برای جامعه‌ای که پروژه در آنجا انجام می‌شود، به ارمغان می‌آورد. ساخت و ساز برج ساحلی و در نهایت سرمایه گذرای در برج ساحلی شمال در مناطق شهری کوچک و روستایی، می‌تواند باعث رونق کسب و کارها، افزایش امکانات آموزشی، افزایش امکانات بهداشتی و بهبود سیستم حمل و نقل شود.

دسترسی ارزان به مصالح ساختمانی در ساخت و ساز: از دلایل رونق ساخت و ساز در شهرهای شمالی کشور، دسترسی به مصالح ارزان است. افراد با سرمایه‌گذاری در مصالح با کیفیت اما ارزان قیمت و استفاده از برخی تکنیک‌های ساخت و ساز، می‌توانند قیمت تمام شده یک ویلا را پایین بیاورند و موجب می‌شود که مجریان و سرمایه‌گذاران بیشتری تمایل به ساخت و ساز پیدا کنند. در نهایت، افزایش ساخت و ساز در یک فاصله زمانی کوتاه مدت، رشد اقتصادی در شهرهای شمالی را به صورت صعودی تقویت می‌کند.

گردشگری در ساخت و ساز: بخشی از اقتصاد یک شهر را صنعت گردشگری بر عهده دارد. امروزه اثبات شده است که گردشگری نیز می‌تواند در کنار صادرات نقش مهمی در رشد اقتصادی داشته باشد. اگر با شهرهای شمالی کشور آشنا باشید، وجود جنگل‌ها و دریا باعث شده است که این شهرها به عنوان قطب‌های گردشگری شناخته شوند و هر ساله تعداد زیادی گردشگر به شهرهای شمالی سفر می‌کنند.

مزایای سرمایه گذاری یا پیش خرید پروژه فورسیزن

حفظ ازش پول در قبال تورم

ضمانت اصل سرمایه

امنیت سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در قطب گردشگری

اقساط بی بهره و بلند مدت

ایجاد ارزش افزوده

برج ساحلی؛ شرایط پیش خرید با آغاز ثبت نام مسکن اقساطی

شرایط پیش فروش برج ساحلی

در انتهای کلام باید اشاره داشته شود که برج‌های ساحلی به دلیل همجواری شان با دریا و طبیعت بکر، همواره دارای متقاضیان بسیاری بوده‌اند و همچنین این برج‌ها در کل کشور به صورت تخصصی و زیبا اجرا شده‌اند. برخی از برج‌ها در بین عموم بسیار معروف می‌باشند، که می‌توان به برج فورسیزن در سرخرود، اشاره کرد. اگر قصد سرمایه گذرای یا پیش خرید این پروژه پر سود را دارید، توصیه می‌شود با مشاوران مجرب این حوزه مشورت کنید. شرکت سرمایه سازان اولین ارائه دهنده فرصت‌های سرمایه گذاری ملکی با مجوزهای اخذ شده از مراجع ذی ربط به صورت تخصصی در خصوص مشاوره سرمایه گذاری این پروژه و خدمات کارگزاری آن فعالیت می‌نماید برای برقرار تماس از طریق اطلاعات زیر اقدام فرمایید.

تلفن تماس: ۰۲۱۳۷۶۰۲۰۰۰
وب سایت: www.sarmayesazan.com

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6111889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ارزو ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
      1 0
      سلام باارزادب من میخوام ثبت نام مسکن مهرکنم