۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۳۱

مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن:

واژگونی خودرو تیبا در بردسکن یک مصدوم برجا گذاشت

واژگونی خودرو تیبا در بردسکن یک مصدوم برجا گذاشت

بردسکن- مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بردسکن از وقوع یک مورد واژگونی تیبا در محور روستایی کلاته نو به زیرک آباد از توابع بخش مرکزی بردسکن که منجر به مصدومیت یک نفر شد، خبرداد.

حسین امامیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی تماس با اورژانس ۱۱۵ مبنی بر وقوع یک مورد واژگونی تیبا در محور روستایی کلاته نو به زیرک آباد از توابع بخش مرکزی بردسکن یک دستگاه آمبولانس از اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای شهرآباد به محل حادثه اعزام شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بردسکن بیان کرد: یک مصدوم‌این حادثه جهت اقدامات تکمیلی درمانی به بیمارستان ولی عصر (عج) بردسکن منتقل شد.

وی ضمن قدردانی از تلاش پرسنل اورژانس ۱۱۵ و بیمارستان ولی عصر (عج) در ارتباط با وضعیت مصدومین این حادثه گفت: به علت مصدومیت پس از انجام اقدامات در اورژانس بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفت.

علائم حیاتی مصدوم پایدار است

همچنین سید حامد حسینی جراح این مصدوم در ارتباط با عمل این بیمار اظهار کرد: بیمار با علائم حیاتی ناپایدار و شکستگی لگن که به دنبال علائم ناپایدار فوراً منتقل اتاق عمل شد و با توجه به پنوموتوراکس فشارنده چست تیوپ تعبیه شد و علائم حیاتی پایدار شد.

حسینی افزود: با توجه به شکستگی پک لگنی توسط باغیاری متخصص ارتوپدی این اقدام صورت گرفت و جهت کنترل خونریزی داخلی لاپاراتومی نیز انجام و در ادامه منتقل بخش ICU شد.

کد خبر 6111915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha