۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۰۶

برای خرید یک دستگاه قندخون با کیفیت چقدر باید هزینه کرد؟

برای خرید یک دستگاه قندخون با کیفیت چقدر باید هزینه کرد؟

دستگاه تست قندخون، یکی از نیازهای ضروری افرادی است که دیابت بالایی دارند و ازطریق این وسیله به اندازه‌گیری سطح گلوکز بدن خود می‌پردازند تا از وضعیت سلامت خود آگاهی یابند.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، دنیای امروز و پیشرفت‌های علمی و پزشکی در آن، به ما امکان می‌دهد تا کیفیت زندگی خود را بهبود دهیم. یکی از ابزارهای مهم در مدیریت سلامت افراد دیابتی، دستگاه قندخون است. آمار جهانی بهداشت نشان می‌دهد که دیابت در جهان به‌طور مداوم درحال افزایش است. بر همین اساس، دستگاه‌های تست قند، ازجمله تجهیزات ضروری برای افراد نیازمند به آن هستند.

دستگاه قندخون با اندازه‌گیری خودکار سطح قندخون در بدن، به افراد مبتلا به دیابت کمک می‌کند تا نظاره‌گر تغییرات در بدن‌شان باشند و بتوانند در مورد رژیم غذایی خود تصمیم مناسبی بگیرند. حالا اگر موافق باشید، می‌خواهیم به بررسی بیشتر این دستگاه ازنظر عملکرد، قدرت و قیمت بپردازیم. همراه ما بمانید.

دستگاه تست قند خون چگونه کار می‌کند؟

دستگاه تست قندخون (Blood Glucose Meter) یک وسیله الکترونیکی کوچک و قابل حمل است که سطح گلوکز یا همان قندخون را در بدن اندازه می‌گیرد. این ابزار به دیابتی‌ها و کسانی که در معرض این بیماری قرار دارند، کمک می‌کند تا با تست قند خون به‌صورت روزانه و سریع، بر وضعیت سلامتی خود نظارت داشته باشند. عملکرد این دستگاه مطابق با مراحل زیر است.

با قراردادن تست نوار در دستگاه و روشن‌کردن آن، دستگاه تست را آماده کنید؛

با استفاده از لنست (سوزن تست قندخون) و تست نوار، نمونه‌ای از خون خود را از سر انگشتان بردارید؛

تست نوار، آنزیم‌های خاصی دارد که با قندخون در تعامل هستند. دستگاه این تعادل را اندازه‌گیری می‌کند و سطح قندخون را نمایش می‌دهد؛

در نهایت، نتیجه اندازه‌گیری‌شده به واحدهای میلی‌گرم بر دسی‌لیتر (mg/dL) یا میلی‌مول بر لیتر (mmol/L) نمایش داده می‌شود.

چرا باید دستگاه قندخون از کیفیت بالایی برخوردار باشد؟

برای خرید یک دستگاه قندخون با کیفیت چقدر باید هزینه کرد؟

اندازه‌گیری قندخون برای مدیریت دیابت نوع ۲ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. معمولاً پزشک از بیمار دیابتی درخواست می‌کند تا هرچند وقت یک بار برای اندازه‌گیری قندخون خود به بیمارستان مراجعه کند. البته برخی بیماران هم باید به‌طور روزانه وضعیت قندخون خود را بسنجند.

بدون شک رفت‌وآمد به درمانگاه یا مطب دکتر به این منظور، امری دشوار و زمان‌بر است. بنابراین، خرید یک دستگاه تست قندخون به‌همراه نوارهای آن به شما این امکان را می‌دهد تا در خانه سطح گلوکز بدن‌تان را اندازه بگیرید.

مسئله‌ای که در این زمینه اهمیت دارد، کیفیت دستگاه است. برای اینکه نتایج صحیح و البته دقیقی از خوانش دستگاه به‌دست بیاورید، باید برای سطح کیفیت و قابلیت‌های دستگاه اهمیت قائل شوید.

خرید بهترین دستگاه تست قند خون از فروشگاه دیجی‌کالا

همان‌طور که گفتیم، استفاده از دستگاه تست قندخون برای افرادی که دارای دیابت بالایی هستند، ضروری است. گاهی اوقات به‌نظر می‌رسد که این دستگاه اعداد نادرستی را نشان دهد. این موضوع یکی از دغدغه‌های مهم برخی بیماران می‌شود.

باید بگوییم که اگر شما هم با چنین مشکلی مواجه هستید، شک نکنید که در توجه به کیفیت دستگاه هنگام خرید آن کمی سهل‌انگاری کرده‌اید. همیشه در تهیه کالاهای دیجیتالی، اولین نکته‌ای که باید مد نظر داشته باشید، انتخاب یک برند و سپس یک فروشگاه قابل اعتماد است.

در این راستا ما دیجی‌کالا را پیشنهاد می‌دهیم. این فروشگاه که نام آن مدتی می‌شود بر سر زبان‌ها افتاده، یکی از مطمئن‌ترین مراکز فروش آنلاین است. دستگاه تست قندخون، یک نمونه از چندین محصولات در دسته‌بندی کالاهای این فروشگاه به شمار می‌رود.

اگر به‌دنبال کیفیت هستید، دیجی‌کالا با عرضه انواع دستگاه تست قندخون از برندهای مطرح دنیا، تلاش کرده تا به این نیاز شما به‌خوبی پاسخ دهد. همچنین این کالاها دارای پشتیبانی پس‌از فروش هستند. بدین معنی که اگر تا مدتی معین با خرابی یا هرگونه مشکل دیگر مواجه شدید، می‌توانید به‌صورت رایگان یا صرف هزینه‌ای پایین، از خدمات تیم پشتیبانی این مجموعه استفاده کنید.

قیمت خرید دستگاه تست قند خون با کیفیت از دیجی‌کالا

برای خرید یک دستگاه قندخون با کیفیت چقدر باید هزینه کرد؟

قیمت دستگاه تست قندخون متغیر، و به عوامل زیادی وابسته است. این عوامل شامل برند، نوع دستگاه، ویژگی و قابلیت‌ها، نوع و تعداد نوارهاست. به‌طور کلی دستگاه‌های تست قندخون در دامنه قیمت‌های مختلف از اقتصادی تا پیشرفته و گران موجود هستند.

در دیجی‌کالا، شما می‌توانید این دستگاه‌ها را در بازه قیمتی ۳۹۵.۰۰۰ تومان تا ۱.۳۵۰.۰۰۰ تومان بیابید. تمامی دستگاه‌های قابل عرضه توسط دیجی‌کالا استاندارد هستند و توسط وزارت بهداشت تأیید شده‌اند اما به‌دلیل تفاوت برند و قابلیت‌های مختلفی که دارند، هزینه آن‌ها ثابت نیست.

حالا به خودتان بستگی دارد که کدام‌یک را انتخاب می‌کنید؟ قیمت اقتصادی با قابلیت‌های کم یا قیمت بالاتر با قابلیت‌های بیشتر. ما پیشنهاد می‌کنیم در خرید این محصولات که به‌نوعی با سلامت شما در ارتباط هستند، به کیفیت و عملکرد بیشتر از قیمت توجه داشته باشید.

با خرید دستگاه تست قند خون با کیفیت چه منافعی به دست می‌آوریم؟

دستگاه‌های پیشرفته، دارای دقت اندازه‌گیری بالایی هستند. دقت به این دلیل مهم است که از صحت داده‌هایی که به‌دست آورده‌اید، اطمینان پیدا کنید و بتوانید برنامه مدیریت فعلی دیابت خود را بهبود دهید. همچنین پزشک براساس نتایجی که به او ارائه می‌دهید، داروهای مصرفی‌تان را تغییر می‌دهد و روند سلامتی شما را دقیق‌تر ارزیابی می‌کند.

از دیگر ویژگی‌هایی که یک دستگاه باکیفیت ارائه می‌دهد، می‌توان به عملکرد ثابت، قابلیت حمل آسان، طراحی شیک و زیبا، سهولت استفاده کلی، قابلیت ذخیره نتایج آزمایش در حافظه، سرعت اندازه‌گیری بالا، حجم نمونه خون دریافتی کمتر، دوام بالا و درد کم ناشی از به‌کارگیری محصول اشاره کرد.

با این‌همه مزایا، توصیه می‌شود بودجه خود را برای خرید یک دستگاه باکیفیت افزایش دهید تا بتوانید برای مدت‌زمان بیشتری از عملکردهای کامل وسیله برخوردار شوید و همچنین بابت نتایجی که از آزمایش به‌دست می‌آورید، آسوده‌خاطر باشید.

جمع‌بندی

افرادی که دارای قندخون بالایی هستند، باید مدام سطح گلوکز بدن خود را اندازه‌گیری کنند و برای این کار نیاز به دستگاه تست قندخون دارند. شاید برای شما هم سوال باشد شایسته‌ترین این دستگاه چه خصوصیت‌هایی را داراست؟ در این مقاله تا حدودی به این موضوع اشاره کردیم.

یک دستگاه آزمایش قندخون باکیفیت در وهله اول باید دقت و سرعت بالایی در اندازه‌گیری داشته باشد. از دیگر قابلیت‌های فرعی این وسیله باید به حافظه ذخیره، سهولت استفاده از آن و طراحی بادوام و شیک اشاره کرد. اگر چنین دستگاهی مد نظر شماست، به دیجی‌کالا مراجعه کنید و محصول خود را با قیمتی برابر با کیفیت واقعی آن بخرید. این فروشگاه همچنین قابلیت خرید اقساطی و خدمات پس‌از فروش را هم برای شما در نظر گرفته است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6111988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha