۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۳۷

حضور «کاشوخین» در بخش مسابقه جشنواره آلمانی

حضور «کاشوخین» در بخش مسابقه جشنواره آلمانی

سریال «کاشوخین» به کارگردانی کیوان محسنی در بخش مسابقه جشنواره سرین کمپ در آلمان به نمایش درمی‌آید.

به گزارش خبرنگار مهر، سریال «کاشوخین» به کارگردانی کیوان محسنی، نویسندگی عطا مجالی و تهیه‌کنندگی پویان صدقی، در سال ۱۳۹۸ در ژانر اکشن ساخته شده است.

«کاشوخین» در بخش مسابقه جشنواره Seriencamp که بزرگترین جشنواره سریال در آلمان است، به نمایش درمی‌آید. این جشنواره طیف گسترده‌ای از اولین نمایش‌های جهانی سریال‌های نتفلیکس، دیزنی‌پلاس، آرته، آر تی ال و … را بر پرده بزرگ سینما سینه نوا در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

سریال «کاشوخین» در کنار سریال‌های از کشورهای فنلاند، فرانسه، استرالیا، دانمارک، اسپانیا، کانادا، آلمان، آمریکا و سوییس نمایش داده می‌شود.

در این سریال، صالح شهبازی، فاضل فروتن، علی‌اکبر طاهریان، والریا سوتک، مرتضی خانجانی، سروش شاکر به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سایر عوامل سریال عبارتند از کارگردان: کیوان محسنی، فیلم‌نامه‌نویس: عطا مجابی، تهیه‌کننده: پویان صدقی، مدیر فیلمبرداری: کیوان محسنی و آهنگساز: بامداد افشار.

دهمین دوره این جشنواره ۱۶ تا ۱۹ خرداد ماه مصادف با ۵ تا ۸ ژوئن ۲۰۲۴ در شهر کلن آلمان برگزار می‌شود. سال گذشته نیز سریال «آکتور» به نمایندگی از ایران در این جشنواره حضور داشت.

پیش از این، «کاشوخین» جایزه بهترین موسیقی متن برای بامداد افشار را از سیزدهمین جشنواره مارسی فرانسه به دست آورد. همچنین در نهمین جشنواره سریلیزادوس اسپانیا، در بخش غیر رقابتی پانوراما به نمایش در آمده است.

کد خبر 6112082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha