۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۴۳

رمضانی مطرح کرد؛

همّت جهادی آیت الله رییسی باقیات الصالحاتی در کارنامه اوست

همّت جهادی آیت الله رییسی باقیات الصالحاتی در کارنامه اوست

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور گفت: همّت جهادی آیت الله رئیسی برای تحقق آرمان‌های فرهنگی ایران اسلامی، باقیات الصالحاتی در کارنامه آن عزیز خواهد بود.

بخه گزارش خبرگزاری مهر، مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با صدور پیامی شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی و گروه همراه او را تسلیت گفت و همّت جانانه و جهادی رئیس جمهور برای تحقق آرمان‌های فرهنگی ایران اسلامی را باقیات الصالحاتی در کارنامه درخشان این شهید دانست.

مشروح متن پیام رمضانی به این‌ترتیب است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر شهادت رئیس جمهور مردمی، خدمتگزار صدیق اسلام و ایران، آیت الله سیدابراهیم رئیسی، و گروه همراه او یک بار دیگر احساس اندوه از دست‌دادن مدیری دردمند، عزیز و خدوم را در دل دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی زنده کرد. اگرچه کاروان پرشتاب خدمتگزاری به مردم شریف ایران اسلامی، در سایه زعامت ولی امر مسلمین، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (حفظه الله تعالی)، هرگز از حرکت پویا و پایای خود بازنخواهد ایستاد، اما این داغ، قلب همه ما را غمگین کرده است. وَ إِنَّها لَکَبِیرَةٌ إِلّا عَلَی الخاشِعِین‌َ. ‌بی‌گمان امیدواری به الطاف بی‌کران و همواره حضرت حق به این مرز و بوم و نگاه عنایت مولایمان حضرت بقیةالله الاعظم (ارواحنا فداه) به عاشقان و مشتاقانش در ایران، مرهم تسکینی بر این جراحت غمناک خواهد بود.

این‌جانب این سوگ جانکاه را، از طرف خود و همه همکارانم در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، به رهبر معظّم انقلاب اسلامی، مردم شریف، خاندان محترم داغدیدگان و همه اهالی اندیشه و فرهنگ تسلیت می‌گویم. حمایت‌های بی‌دریغ و صمیمانه شخص آیت‌الله رئیسی و دستگاه فرهنگی دولت مردمی او از فرهنگ -عموماً- و از کتاب و کتاب‌خوانی -خصوصاً- همیشه مایه دلگرمی و قوّت ما سربازان فرهنگی نظام اسلامی بوده و خواهد بود و از ذهن و زبان‌مان نخواهد رفت. ان‌شاءالله این همّت جانانه و جهادی برای تحقق آرمان‌های فرهنگی ایران اسلامی، باقیات الصالحاتی در کارنامه درخشان آن عزیز خواهد بود و به عنوان «عمل صالح» مقبول بارگاه حضرت حق خواهد شد. طُوبَی لَهُمْ وَحُسْنُ مَآبٍ.

دریغا که سوگ رییس جمهور عزیز ما با سوگ گروهی از خادمان نظام مقدس اسلامی همراه شده است؛ آیت الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده گرانقدر ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه محبوب تبریز و عضو هیئت امنای کتابخانه مرکزی تبریز و مرحوم دکتر مالک رحمتی استاندار فرهیخته آذربایجان شرقی و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی استان، از حامیان راستین توسعه و ترویج کتاب‌خوانی بودند. همچنین فقدان وزیر انقلابیِ امور خارجه مرحوم دکتر حسین امیرعبداللهیان، که خاطره حضور ایشان و آیت الله رئیسی در غرفه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای ما امیدبخش و دلگرم‌کننده بود، غمی بر روی غم است. یَا مَنْ لَا تَفْنَی خَزَائِنُ رَحْمَتِهِ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ اجْعَلْ لَنَا نَصِیباً فِی رَحْمَتِکَ.

کد خبر 6113218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha