۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۰۲

زارع‌پور در گفت‌وگو با مهر:

آیت الله رییسی نمونه کامل از یک مدیر انقلابی بود

آیت الله رییسی نمونه کامل از یک مدیر انقلابی بود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: آیت الله رییسی نمونه کاملی از یک مدیر انقلابی و مجاهد بود که در عین اخلاق‌مداری، مقتدرانه مسایل را دنبال می‌کردند.

«عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به شهادت آیت الله رئیسی و همراهان وی اظهار کرد: شهید جمهور حضرت آیت الله رئیسی، رئیس‌جمهوری مقتدر، باتدبیر، با اخلاق و مردم‌دار بودند؛ ایشان ویژگی‌های منحصر به فردی داشتند و ویژگی‌های اخلاقی ایشان باید برای مسؤولان و جوانان و نوجوانان تبیین شود.

وی افزود: آیت الله رئیسی نمونه کاملی از یک مدیر انقلابی و مجاهد بود که در عین اخلاق مداری، مقتدرانه مسائل را دنبال می‌کرد و پیگیری‌های شبانه‌روزی ایشان برای تحقق موضوعات مختلف، زبانزد بود.

زارع‌پور تاکید کرد: بارها اتفاق می‌افتاد ایشان تا پاسی از شب جلسه داشتند و ساعت ۶ یا ۷ صبح روز بعد، دوباره جلسه دیگری برگزار می‌کردند. حتی غیر از جلسات معمول و مستمر با وزرا و معاونین و دیگر مسؤولان، وقت‌های استراحت خودشان را هم برای دیدار با این افراد اختصاص می‌دادند.

وی با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی، روحیه مجاهدانه و پیگیری‌های شبانه‌روزی برای حل مشکلات و خدمت به کشور داشتند گفت: در عین حال ولایت پذیری ایشان و توجه ویژه به پیاده‌سازی منویات مقام معظم رهبری، زبانزد بود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اهمیت موضوع حل اختلافات توسط آیت الله رئیسی، ادامه داد: آقای رئیس‌جمهور همیشه به ما گوشزد می‌کردند که رهبر انقلاب فرموده‌اند که باید وحدت داشته باشیم و لذا اختلافات را دور میز باید حل کنیم؛ ایشان حتی می‌گفتند که اختلاف در سطوح بالای مدیریت نباید باعث نگرانی مردم شود.

زارع‌پور با اشاره به مواجه رئیس‌جمهور شهید با بدگویان، گفت: آیت الله رئیسی در مواجهه با بدگویان و کسانی که باعث آزردگی ایشان می‌شدند، خاطره‌ای را نقل می‌کرد که در دوره‌ای که شهید مظلوم بهشتی، مورد هجمه شدید بود، در حالی‌که استدلال و اطلاعات دقیق وجود داشت و می‌توانست از خودش دفاع کند اما چون مأمور به این بود که برای حفظ وحدت سکوت کند تا اختلافات دامن نخورد، لذا آن شهید فرموده بود که به امر امام خمینی (ره) مأمور به رعایت وحدت هستم.

آیت الله رییسی نمونه کامل یک مدیر انقلابی بود

چرا سال بعد! همین فردا هم معلوم نیست که ما باشیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به میزبانی وزارت ارتباطات از رئیس‌جمهور در ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ بود گفت: چندی پیش در وزارت ارتباطات، میزبان رئیس‌جمهوری بودیم. در این جلسه به ایشان عرض کردم که به معاونین خود گفته‌ام که فرض کنید امسال، سال آخر مسؤولیت‌تان است و کاری کنید که سال بعد نگویید، ای کاش فلان کار در دوره خدمتی خود انجام می‌دادم؛ آیت الله رئیسی هم در پاسخ ابتدا با لبخند فرمودند که نفوس بد نزنید و بعد با جدیت بیان کرد، چرا سال بعد؛ همین فردا هم معلوم نیست که ما باشیم.

زارع‌پور با اشاره به حدیثی از رسول اکرم (ص) اظهار کرد: این جمله عالمانه و حکیمانه از سوی ایشان که منبعث از آموزه‌های دینی ما است، در کلام پیامبر صلوات الله علیها هم وجود دارد که «اِعمَل لِدُنیاکَ کَأَنَّکَ تَعیشُ أَبَداً وَ اعمَل لِآخَرَتِکَ کَأَنَّکَ تَموتُ غَداً»؛ یعنی در دنیا چنین کار کن که انگار تا ابد زنده‌ای و برای آخرت طوری کار کن که انگار فردا، روز آخر زندگی تو است.

وی تصریح کرد: این مرد بزرگ، هم خود را برای خدمت به مردم آماده و مهیا کرده بود و هم هر لحظه برای حضور در محضر پروردگان عالمیان آماده بود. ان شاء الله خدا توفیق دهد که رهرو راه شهید آیت الله رئیسی، رئیس‌جمهور محبوب مردم ایران باشیم.

کد خبر 6114027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha