۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۳۰

استاندار خوزستان:

شهید رئیسی و شیوه و روش او الگویی برای فضائل اخلاقی است

شهید رئیسی و شیوه و روش او الگویی برای فضائل اخلاقی است

اهواز- استاندار خوزستان گفت: در دنیایی که غربی‌ها به شکل‌های مختلف در حال اقدامات ضد بشری هستند، آقای رئیسی و شیوه و روش او الگویی برای فضائل اخلاقی است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب عصر امروز دوشنبه در نشست شورای اداری استان خوزستان با تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش اظهار کرد: ایشان در طول خدمت سه ساله خود به عنوان رئیس جمهور کارهای بزرگی برای توسعه و پیشرفت کشور انجام داد. لذا برای ادای دین به رئیس جمهور از امروز با قدرت بیشتر وارد میدان شویم و برنامه‌هایی که در دستور کار بود به صورت جدی پیگیری کنیم.

وی افزود: آیت الله رئیسی در سازمان ملل متحد عکس قرآن و شهید سلیمانی را بالا گرفت و از حاکمیت قرآن سخت گفت و در دنیایی که غربی‌ها به شکل‌های مختلف در حال اقدامات ضد بشری هستند، آقای رئیسی و شیوه و روش او الگویی برای فضائل اخلاقی است.

وی با اشاره به فعالیت شهید آیت الله رئیسی در قوه قضائیه اظهار کرد: شهید رئیسی در بیش از ۳۰ سال فعالیت در دستگاه قضا از هیچکس ترسی نداشت و قضات ما دادستان‌ها و رؤسای دادگستری ما باید آقای رئیسی را به مانند شهید بهشتی الگوی خود قرار دهند. همه متحد و منسجم طبق فرمایشات مقام‌معظم رهبری حرکت خواهیم کرد و این قدرت کشور ما است که بعد از این حادثه بزرگ قوی‌تر به کار خود ادامه خواهیم داد.

استاندار خوزستان با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: در مدت ۵۰ روز رئیس جمهور با رأی مردم در انتخابات مشخص خواهد شد و از امروز باید مقدمات برگزاری انتخابات را فراهم کنیم.

کد خبر 6114115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha