۱ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۴۹

با حمایت‌ها و اقدامات دولتمردان؛

سرمایه‌گذاری در استان سمنان تسهیل شد/ جذب سرمایه‌گذار خارجی

سرمایه‌گذاری در استان سمنان تسهیل شد/ جذب سرمایه‌گذار خارجی

سمنان- استاندار سمنان از معرفی ظرفیت‌های قابل سرمایه‌گذاری استان در رویدادهایی مانند تهران اکسپو خبر داد و گفت: با اقدامات صورت گرفته شرایط سرمایه گذاری در استان تسهیل شده است.

سید محمدرضا هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه یکی از اقداماتی که در زمینه رشد اقتصادی در استان سمنان در دستور کار قرار گرفته، تاکید بر اجرای برنامه‌ها، سیاست‌ها، اهداف و اولویت‌های پیش رو است، بیان کرد: به تمام دستگاه‌های اجرایی استان تاکید شده که از تک تک ظرفیت‌ها برای توسعه اقتصادی و اجرای برنامه‌های حوزه اشتغال، سرمایه گذاری و … استفاده شود.

وی با بیان اینکه استان سمنان یک حضور خوب در نمایشگاه اکسپو را در تهران داشت که ویژه سرمایه گذاری و معرفی داشته‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی استان بود، تاکید کرد: ظرفیت‌های استان در این رویداد معرفی شده‌اند و حالا مدیران ما باید تلاش کنند تا برای این ظرفیت‌ها سرمایه گذار جذب شود.

استاندار سمنان اولویت استان را جذب سرمایه گذار به خصوص سرمایه‌گذار خارجی دانست و گفت: برای این منظور طرح‌های قابل سرمایه گذاری بسیار خوبی در استان وجود دارد.

هاشمی با بیان اینکه تحقق سرمایه گذاری و رشد اقتصادی بدون کوشش مستمر مدیران اجرایی ما در سراسر استان محقق نمی‌شود، گفت: شرایط برای سرمایه گذاری در استان تسهیل شده است.

وی با بیان اینکه زمینه‌های بسیار خوبی برای سرمایه گذاری خارجی در استان سمنان وجود دارد، افزود: معادن، گردشگری، صنعت، انرژی و … در زمره این ظرفیت‌ها و مزیت‌های قابل سرمایه گذاری است که از حضور سرمایه گذاران در این زمینه استقبال می‌شود.

استاندار سمنان همچنین بیان کرد: با اقدامات صورت گرفته شرایط سرمایه گذاری در استان تسهیل نیز شده است.

کد خبر 6114342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha