۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۱۵

رصد بازار تشدید می‌شود

رصد بازار تشدید می‌شود

محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی، شورای معاونان را به رصد بیش از پیش بازار کالاهای اساسی توصیه کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی نیکبخت، وزیر جهاد کشاورزی در شورای معاونان با ابراز تأسف شدید از سانحه بالگرد رئیس‌جمهور، اظهار کرد: مصیبت جان‌سوز فقدان رئیس دولت، وزیر امور خارجه و همراهان را محضر مقام معظم رهبری و مردم ایران تسلیت می‌گویم.

وزیر جهاد کشاورزی افزود: رئیس‌جمهور شهید به معنای واقعی مقلد امام و رهبری بودند و همیشه بر اجابت فرمایش و به کار بستن رهنمودهای ایشان در دولت اصرار می‌ورزیدند.

وی در شرح فضائل رفتاری و اخلاقی سید ابراهیم رئیسی به روحیه بالای تعامل ایشان با گروه‌ها و سلایق سیاسی اشاره کرد و گفت: در طول مدت همکاری نزدیک با آقای رئیس‌جمهور، سخنی علیه مخالفان دولت از ایشان نشنیدم.

وی از پیگیری و دقت نظر رئیس دولت در انجام امور اجرایی گفت و تصریح کرد: ایشان به حل قطعی مسائل و رفع مشکلات تاکید داشت و عبور سطحی و مقطعی از موضوعات را روش مناسب برخورد با امور نمی‌دانست.

نیکبخت با یادی از وزیر امور خارجه شهید نیز اظهار کرد: امیرعبداللهیان با اخلاق‌ترین وزیر کابینه بود؛ وقار، متانت و کم‌حرفی از مشخصات رفتاری وی بود و همه، هنر دیپلماسی او را در مدیریت مسائل فلسطین و جبهه مقاومت می‌ستودند.

وزیر جهاد کشاورزی توصیه حضرت آقا به مسؤولان نظام و مدیران دولت را نصب‌العین دانست و گفت: فرمایش ایشان روحیه‌بخش و مسوولیت‌آفرین و بر همه ما تکلیفی دوباره برای انجام وظایف با تلاش مضاعف است.

وی با یادکردی از مجاهدت‌های رئیسی در دولت تاکید کرد: باید در مسیری که او برای ما ترسیم کرد که همان مسیر خدمت و تلاش برای مردم است، گام برداریم و روح ایشان را بر اعمالمان حاضر و ناظر بدانیم.

نیکبخت سپس وارد دستور کار نشست شد و شورای معاونین را به رصد بیش از پیش بازار توصیه کرد.

کد خبر 6114390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
      0 0
      بسمه تعالی، بسم الله الرحمن الرحیم انالیه وانا الیه راجعون سقوط بالگرد حامل ریس جمهور که منجر به درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سید ابراهیم ریسی و وزرات امور خارجه وهیت همراه هان شد موجب تأثر و تألم گردید ضمن تسلیت این حادثه ناگوار به رهبری وملت شریف ایران اسلامی و خانواده های داغدیده برای جان
    • ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
      0 0
      بسمه تعالی ضمن عرض تسلیت جانباختگان دعای مغفرت از درگاه خداوند متعال خواستاریم سلام علیکم خدمت وزیر محترم جهادکشاورزی جناب آقای مهندس محمد علی نیک بخت موضوع درخواست تعیین تکلیف وتبدیل وضعیت شغلی نیروهای طرحی جهاد کشاورزی استان سیستان بلوچستان که از سال 1394/1/1بصورت طرحی در مراکز های خدمات ترویج
    • بی نام IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
      1 0
      آقای وزیر ما کشاورزان خوزستانی نابود شدیم خانوادهامون دران میپاشن این پول گندمها رو واریز بکنید بسه دیگه.والا ماهم روزی صدبار مرگ را خدا میخواهیم
    • مسعود ارخی IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
      0 0
      بازار را از مردم بپرس نمیخوادرصد کنی بنده امروز جو رابه ۷وپانصد فروختم وفردا هم قرار شد گندم رابه ۱۴وپانصد بفروشم ادم بدهکار