۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۲۰

با فراخوان انجمن سینمای جوانان؛

لحظات بدرقه «شهدای خدمت» در «عطر خدمت» ثبت می‌شود

لحظات بدرقه «شهدای خدمت» در «عطر خدمت» ثبت می‌شود

انجمن سینمای جوانان ایران همزمان با برگزاری آیین بدرقه پیکر شهید سیدابراهیم رئیسی و شهدای خدمت، برای رویداد «عطر خدمت» در قالب عکس و فیلم کوتاه فراخوان داد.

به‌گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، همزمان با بدرقه ملی شهیدان خدمت، هنرمندان علاقه‌مند می‌توانند روایت تصویری خود از این آیین را در قالب فیلم‌کوتاه و عکس، ثبت و به رویداد «عطر خدمت» که به همت انجمن سینمای جوانان ایران و در سراسر کشور برگزار می‌شود، ارسال کنند.

متن فراخوان این رویداد به شرح زیر است:

پاداش یک عمر مجاهدت و خدمت به مردم شریف ایران چیزی جز شهادت نیست.

همزمان با برگزاری آیین بدرقه پیکر شهدای خدمت؛ شهید سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور محترم و دیگر همراهان خدومشان، انجمن سینمای جوانان ایران برای ثبت لحظات این بدرقه ملی، فراخوان رویداد «عطر خدمت» را منتشر کرد.

علاقه‌مندان به مشارکت در این رویداد می‌توانند آثار خود را در قالب عکس و فیلم‌های کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای تولید و به دبیرخانه ارسال کنند. آثار ارسالی پس از فرآیند داوری در سراسر کشور به نمایش گذاشته خواهند شد.

محتوای تولید آثار در رویداد «عطر خدمت» محدود به فرآیند برگزاری آیین تشییع شهدای خدمت در شهرهای تبریز، قم، مشهد و تهران نیست و تمامی هنرمندان در اقصی نقاط ایران می‌توانند در راستای ثبت حس و حال مردمی، در راستای بدرقه ملی این شهیدان اقدام به تولید و ارسال اثر کنند.

شرکت همه فیلمسازان، هنرمندان، نهادها، سازمان‌های دولتی و فعالان بخش خصوصی در این رویداد آزاد و ثبت‌نام و بارگذاری آثار در جشنواره تنها به شیوه اینترنتی امکان‌پذیر است.

جوایز این رویداد به شرح زیر به برگزیدگان اهدا خواهد شد:

اثر برگزیده در بخش «فیلم ۱۰۰ ثانیه» لوح افتخار به همراه ۲۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی

اثر برگزیده اول در بخش «عکس» لوح افتخار به همراه ۱۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی

اثر برگزیده دوم در بخش «عکس» لوح افتخار به همراه ۵۰ میلیون ریال جایزه نقدی

اثر برگزیده سوم در بخش «عکس» لوح افتخار به همراه ۳۰ میلیون ریال جایزه نقدی

متقاضیان برای شرکت در رویداد «عطر خدمت» می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی انجمن سینمای جوانان ایران فرم تقاضای شرکت در جشنواره را تکمیل کرده و فایل آثار خود را بارگذاری کنند.

موعد نهایی جمع‌آوری آثار جمعه ۱۵ خرداد خواهد بود.

نشانی دبیرخانه: تهران، میدان ونک، خیابان گاندی جنوبی، خیابان نوزدهم، شماره ۲۰، دبیرخانه شصت و نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوانان- مشهد.

کدپستی: ۱۵۱۷۸۷۳۸۱۱

تلفن: ۸۶۰۸۷۶۰۳ – ۸۶۰۸۴۸۵۱

سایت ثبت نام www.iycs.ir

پست الکترونیک: iycs.fest@gmail.com

کد خبر 6114642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha