۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۳۴

امام جمعه یبجار:

آیت الله رییسی شهید راه خدمت بود

آیت الله رییسی شهید راه خدمت بود

بیجار-امام جمعه بیجار گفت: آیت الله رییسی همواره در راه خدمت به مردم تلاش می‌کرد و در این مسیر نیز به شهادت رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی خورشیدی صبح سه شنبه در مراسم گرامیداشت شهادت دکتر رئیسی و هیأت همراه در مسجد حضرت ولیعصر (عج) بیجار اظهار کرد: این حضور معنا دار مردم اهمیت زیادی دارد و نشان از این دارد که آیت الله رئیسی در قلب مردم جای دارد و این به عمل صالحی که ایشان داشت باز می‌گردد.

وی افزود: حتی کسانی که به ایشان رأی ندادند و رقیب انتخاباتی او بودند بر خدمت گذاری و تلاش شب و روز ایشان اذعان داشتند.

امام جمعه بیجار ادامه داد: آیت الله رییسی موجب عزت ایران اسلامی شد چرا که ما در برخی حوزه‌ها توقف ۱۰ ساله داشتیم اما با حضور ایشان و وزیر امور خارجه عزت و پیشرفت به ایران اسلامی بازگشت و در حوزه داخلی و خارجی به پیشرفت‌های خوبی دست پیدا کردیم.

وی با بیان اینکه هر کسی که در راه خدمت به مردم تلاش کند مزد خود را می‌گیرد عنوان کرد: تمام این افرادی که همراه با رئیس جمهور محترم به شهادت رسیدن شایستگی شهادت را داشتند و در واقع مزد خدمت خالصانه چیزی جز شهادت نیست.

وی اضافه کرد: سردار سلیمانی نیز در راه خدمت به مردم و حفظ امنیت کشور تلاش می‌کرد و مزد شهادت را گرفت و دکتر رئیسی نیز بیش از چهل سال به کشور خدمت کرد و حق خود که شهادت بود را گرفت.

انتخابات در آینده نزدیک برگزار می‌شود

امام جمعه بیجار با اشاره به اینکه انتخابات در آینده نزدیک برگزار خواهد شد، اذعان کرد: تا پنجاه روز آینده رئیس جمهور جدید انتخاب می‌شود و قطعاً فرد انتخاب شده توسط مردم راه و روش دکتر رئیسی را ادامه می‌دهد و اجازه نمی‌دهیم راه دکتر رئیسی منحرف شود.

وی به اهمیت خدمت گذاری به مردم اشاره کرد و ابراز کرد: حضور مردم در این مراسم اهمیت زیادی دارد و نشان از این دارد که دکتر رئیسی خدمت خادم مردم بود و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نبود.

امام جمعه بیجار تاکید کرد: در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی تلاش‌های شبانه روزی دکتر رئیسی را می‌دیدیم آن هم در مدت کوتاهی که در سمت خود قرار داشت.

وی ادامه داد: دکتر رئیسی عاشق مردم بود و برای خدمت به مردم با جان و دل تلاش می‌کرد و حتی در روزهای تعطیل و جمعه خود را وقف خدمت به مردم می‌کرد.

کد خبر 6114680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha