۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۱۲

هرمزی خبر داد؛

جزییات خدمات حمل و نقلی شهرداری تهران برای تشییع شهدای خدمت

جزییات خدمات حمل و نقلی شهرداری تهران برای تشییع شهدای خدمت

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: به منظور تسریع جابه‌جایی شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت، همه شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه معاونت موظف به خدمت‌رسانی به موقع شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن هرمزی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره تمهیدات برای مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانشان اظهار کرد: به منظور تسریع روند جابه‌جایی شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت، همه شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه معاونت حمل و نقل و ترافیک موظف به خدمت‌رسانی به موقع شده‌اند.

وی با اشاره به خدمت‌رسانی مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی به عزاداران این مراسم، اظهار کرد: مسیرهای خدمت‌رسانی به شهروندان مشخص شده است. تاکسیرانی ضمن اعلام آمادگی برای مشایعت سوگواران از استقرار کلیه تاکسی‌ها و پرسنل کنترل و نظارت این نهاد از ساعت چهار صبح فردا خبر داده است. به این منظور چهار محور ویژه انتقال شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده که به صورت جداگانه ۲۰ دستگاه ون در حدفاصل چهارراه ولیعصر تا خیابان قدس، خیابان آزادی تقاطع نواب تا میدان انقلاب، میدان حر تا تقاطع جمهوری و خیابان کارگر شمالی تقاطع فاطمی تا بلوار کشاورز جانمایی شده است.

هرمزی ادامه داد: خدمت‌رسانی مترو به شهروندان نیز طبق روال عادی از ساعت ۵:۳۰ صبح آغاز خواهد شد.

معاون شهردار تهران با اشاره به نحوه سرویس‌دهی شرکت واحد اتوبوسرانی اشاره کرد و گفت: شرکت واحد نیز از ساعت ۷:۳۰ صبح در محل دانشگاه تهران و از ۵:۳۰ صبح با اختصاص ناوگان ویژه از ۱۲ نقطه پایتخت به شرح ذیل خدمات‌رسانی خواهد کرد.

وی با اشاره به محور تردد اتوبوس‌ها نیز اظهار کرد: چهارراه تهرانپارس، میدان آزادی، پایانه خاوران، میدان خراسان، شهرک شهید بروجردی، شهرک شهید محلاتی، میدان رسالت، میدان راه آهن، نازی آباد، ابوذر، پایانه مترو صادقیه و شهرری خطوطی هستند که به مناسبت برگزاری مراسم تشییع رئیس جمهور به صورت ویژه خدمت‌رسانی می‌کنند. پس از پایان مراسم اعلام شده، شرکت کنندگان گرامی به مبادی اولیه بازگردانده خواهند شد.

کد خبر 6115133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha