۲ خرداد ۱۴۰۳، ۷:۳۶

جامعه ورزش در تشییع شهدای خدمت؛

پاسخ به حمایت رئیس جمهور شهید در بازی‌های المپیک و پارالمپیک

پاسخ به حمایت رئیس جمهور شهید در بازی‌های المپیک و پارالمپیک

وزیر ورزش، روسای فدراسیون ها و برخی چهره های مطرح ورزش با حضور در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت ابراز امیدواری کردند با موفقیت در المپیک و پارالمپیک پاسخ حمایت های رئیس جمهور شهید را بدهند.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تشییع شهدای خدمت در شرایطی امروز چهارشنبه برگزار شد که جامعه ورزش نیز همگام با سایر اقشار در این مراسم حضوری حداکثری داشت. مسئولان وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک، کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیون های ورزشی، ورزشکاران و قهرمانان و .... از نخستین ساعات بامداد در مراسم حضور یافتند.

به دنبال شهادت رئیس جمهور و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد بسیاری از فدراسیون های جهانی و نهادهای بین المللی با ارسال پیام های جداگانه ای این ضایعه را به اهالی ورزش ایران تسلیت گفتند.

اسبقیان: جامعه ورزش قدرشناس رئیس جمهور هستند

سید محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مراسم تشییع پیکر مطهر رئیس جمهور شهید و دیگر شهدای خدمت گفت: مردم ایران و جامعه ورزش با قدرشناسی از رئیس جمهور جهادی حضور باشکوهی را در مراسم وداع با ایشان و دیگر شهدای خدمت  رقم زدند. 

وی ادامه داد: این مراسم تداعی کننده مراسم تشییع باشکوه پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود. مردم ایران وداع باشکوهی با این یار دیرین رهبر انقلاب خواهند داشت. همه دست اندرکاران ورزش در این مراسم حضور خواهند داشت تا عهد و پیمان ببندند با شهدای انقلاب و تاکید کنند که تا آخرین قطره خون در رکاب رهبر معظم انقلاب خواهند بود و همچنان پیرو خط حضرت امام خمینی(ره) هستند و خدمت ادامه خواهد داشت.

رضا درویش: خصوصی سازی ثمره بزرگ دولت بود

مدیر عامل پرسپولیس در حاشیه مراسم تشییع گفت: درگذشت این شهدا را خدمت ملت بزرگ ایران تسلیت عرض می‌کنم. اگر تفکیک نکنیم من خدمت سه چهار نفر بودم. برجستگی خادم الرضا بیشتر بود، اما چندین بار مشکلاتی که باشگاه پرسپولیس به دلیل موانع بین‌المللی داشت، بدون هیچ فوت وقتی مزاحم شهید امیر عبداللهیان شدیم که عین عضو هیئت مدیره و وزیر ورزش پیگیری کرد.

وی افزود: آقای مالک رحمتی چون در خصوصی‌سازی بودند تمام تلاششان این بود که به مقصد برسد. اگر یک کار دولت را نسبت به گذشته بخواهیم بگوییم همین خصوصی‌سازی بود که به نتیجه رسید. آقای مالک رحمتی ۱۰ روز پیش زنگ زدم صحبت می‌کردیم ایشان گفتند درست است من استاندار تبریزم، اما اگر مشکلی هست، حاضرم. آقای موسوی معرفت و مشتی‌گری‌اش زبانزد بود.

کوهپایه زاده: امیدوارم پاسخ حمایت های رئیس جمهور را بدهیم

رییس فدراسیون جانبازان و توان یایان که در مراسم امروز حضور داشت، با ابراز امیدواری از اینکه بتوانیم رهرو و پیرو خوبی برای این عزیزان و راه شان باشیم، خاطرنشان کرد: امیدواریم کاوران های ایران در بازی های المپیک و پارالمپیک با نتیجه گیری، پاسخ حمایت ها و زحمات این عزیزان در عرصه های مختلف را بدهند و به نوعی ارج گذاری کنیم از زحماتی که این عزیزان طی سا ل های گذشته برای ورزش و به ویژه توان یابان داشتند.

جلیل کوهپایه زاده در مراسم تشییع شهدای خدمت
حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش در مراسم تشییع شهدای خدمت
وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال 
شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته ایران
مازیار ناظمی رئیس و دبیر فدراسیون اتومبیلرانی در تشییع شهدای خدمت
علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در مراسم تشییع شهدای خدمت

کد خبر 6115431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha