۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۳۲

استاندار هرمزگان تاکید کرد؛

لزوم آمادگی همه بخش‌ها برای برگزاری انتخابات در امنیت و سلامت

لزوم آمادگی همه بخش‌ها برای برگزاری انتخابات در امنیت و سلامت

بندرعباس- استاندار هرمزگان با تاکید بر لزوم آمادگی همه بخش‌ها برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری گفت: امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت اصول اصلی در برگزاری انتخابات است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی دوستی در نشست ستاد انتخابات استان هرمزگان که به منظور بررسی آمادگی‌ها جهت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد، اظهار کرد: اولین مسئله در برگزاری انتخابات فشردگی زمان است چرا که تا هشتم تیر ماه فرصت زیادی نداریم و باید زیرساخت‌ها به سرعت آماده شود.

وی با بیان اینکه رأی مردم حق الناس است، افزود: همه ما وظیفه داریم به عنوان عوامل اجرایی برگزاری انتخابات از رأی مردم صیانت کنیم و خدا نکند کسی بخواهد در صیانت از رأی مردم کوتاهی کند چرا که ملت ایران جایگاه رفیعی دارند و به تعبیر امام راحل (ره) از مسلمانان صدر اسلام نیز جایگاه بالاتری دارند.

دوستی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را امتحانی حساس برای کارگزاران دولت سیزدهم دانست و گفت: یقین بدانید کوتاهی و بی مبالاتی در امر برگزاری انتخابات یا جهت گیری به نفع افرادی خاص توسط عوامل اجرایی انتخابات بازی با حیثیت نظام اسلامی و چنگ انداختن به صورت جمهوری اسلامی ایران است که جهت استقرارش هزاران شهید تقدیم شده است.

وی تاکید کرد: قطعاً با هر کسی که بخواهد سلامت انتخابات را زیر سوال ببرد در هر سطحی که باشد برخورد جدی خواهد شد از این رو فرمانداران، مدیران، بخشداران و.‌.. باید مواظبت کنند تا رأی هیچ کسی ضایع نشود.

استاندار هرمزگان با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفند ماه سال گذشته، عنوان کرد: درس آموخته‌هایی که از انتخابات پیشین داشتید را مرور کنید و تمهیدات لازم را جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات بیاندیشید تا چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری در شکوه کامل برگزار شود.

دوستی خاطرنشان‌کرد: کماکان امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت اصول اصلی در برگزاری انتخابات است و باید همگان برای تحقق کامل آن تلاش کنند.

کد خبر 6115786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha