افزایش شمار شهدای «جنین» به ۱۰ شهید

افزایش شمار شهدای «جنین» به ۱۰ شهید

شمار شهدای یورش دو روزه ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه و شهر «جنین» در کرانه باختری به ۱۰ نفر و شمار زخمی‌های این یورش نیز به ۲۵ نفر رسید که حال ۴ نفر از آنان وخیم گزارش شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، یورش ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه و شهر «جنین» در کرانه باختری همچنان ادامه دارد.

وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه‌ای جدیدترین آمار شهدا و زخمی‌های یورش دو روزه ارتش رژیم صهیونیستی به جنین را اعلام کرد.

طبق بیانیه صادرشده از سوی وزارت بهداشت فلسطین شمار شهدای یورش ارتش رژیم صهیونیستی به شهر و اردوگاه جنین به ۱۰ شهید افزایش یافته است.

بر اساس اعلام این نهاد پزشکی فلسطینی در میان این شهیدان، نام یک پزشک و ۳ نوجوان فلسطینی به چشم می‌خورد.

همچنین وزارت بهداشت فلسطین بیان کرد که در نتیجه یورش دو روزه ارتش رژیم صهیونیستی به جنین ۲۵ فلسطینی زخمی شده‌اند که حال ۴ نفر از آنان وخیم گزارش شده است.

گردان جنین وابسته به گردان‌های قدس اعلام کرد که مبارزان این گردان گروهی از پیاده‌نظام ارتش رژیم صهیونیستی را به یکی از خانه‌های فلسطینیان کشانده و یک بمب از پیش آماده‌شده را به روی آنان منفجر کرده‌اند.

بر اساس اعلام گردان جنین در این عملیات تلفاتی قطعی به نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی وارد شده است.

از سوی دیگر وزارت بهداشت فلسطین تاکید کرد که از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون ۵۱۹ فلسطینی در کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان صهیونیست به شهادت رسیده‌اند.

کد خبر 6116204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha