۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۲۲

مهر گزارش می دهد؛

پیکر مطهر شهید جمهور وارد مشهد شد

پیکر مطهر شهید جمهور وارد مشهد شد

مشهد- پیکر مطهر رییس‌جمهور شهید با استقبال رسمی مسوولان کشوری و استانی وارد فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد شد.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: خیابان امام رضا علیه السلام امروز میزبان زائران و مجاوران امام رئوف است که آمده‌اند تا پیکر مطهر خادم‌الرضا را تا حرم رضوی بدرقه کنند.

هرچه به قرار عاشقی میزبانی از شهید جمهور نزدیک‌تر می‌شویم حال و هوای خیابان‌های منتهی به حرم رضوی نیز رنگ و بوی متفاوتی به خود می‌گیرد.

مردم قدرشناس مشهد و سایر هموطنان عزیزی که از جای جای خراسان رضوی و میهن اسلامی‌مان خود را به مشهد مقدس رسانده‌اند به سمت خیابان امام رضا علیه السلام در حرکت هستند و لحظه به لحظه بر خیل عظیم مشتاقانی که آمده‌اند تا برای آخرین بار از سید ابراهیم رئیسی استقبال کنند افزوده می‌شود با این تفاوت که امروز استقبال کنندگان از دیدن سیمای دلنشین رئیس جمهور که همواره با روی خوش و گشاده به ابراز محبت مردم پاسخ می‌داد محروم هستند.

دقایقی قبل پیکر خادم‌الرضا شهید جمهور ملت ایران آیت الله سید ابراهیم رئیسی در میان اشک حسرت و فراغ مسؤولان و مردم وارد فرودگاه شهید هاشمی نژاد این شهر شد و مورد استقبال خادمان بارگاه مطهر علی ابن موسی الرضا علیه السلام قرار گرفتند.

در حالی که قرار است از ساعت ۱۴ امروز مراسم تشییع پیکر مطهر شهید جمهور آغاز شود ولی از هم اکنون جمعیت مشتاق در میدان ۱۵ خرداد که نقطه شروع تشییع است حاضر شدند و نماز جماعت ظهر و عصر را در همین مکان به جماعت اقامه کردند.

کد خبر 6116568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha