۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۱۶

امام جمعه ساوه:

زندگی رییس‌جمهور شهید خدمت صادقانه به انقلاب اسلامی و مردم بود

زندگی رییس‌جمهور شهید خدمت صادقانه به انقلاب اسلامی و مردم بود

ساوه_امام جمعه ساوه گفت:زندگی رییس‌جمهور شهید، سراسر خدمت صادقانه به انقلاب اسلامی و مردم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت اسلام جعفر رحیمی پیش از ظهر پنج شنبه در جمع بانوان ساوجی در مسجد انقلاب ساوه، اظهار کرد: ساده زیستی، صداقت، پاک دستی، مردمی و ولایی بودن شهید آیت الله رئیسی، الگویی منحصر به فرد است.

وی افزود: ایشان در هر سمت و پستی که بودند در کمال اخلاص و با قدرت برای مردم خدمت می‌کردند و نام این شهید خدمت در جامعه اسلامی برای همیشه تاریخ ماندگار شد.

امام جمعه ساوه با اشاره به عمر کمتر از سه ساله ریاست آیت الله رئیسی گفت: در این مدت ۴۷ سفر استانی داشتند و فعالیت شبانه‌روزی و خدمت بدون وقفه ویژگی بارز ایشان بود و باید اذعان کرد که زندگی رئیس‌جمهور شهید سراسر خدمت صادقانه به انقلاب اسلامی و مردم بود.

حجت الاسلام رحیمی ادامه داد: به طور حتم خون رجایی، بهشتی. سلیمانی و رئیسی ها و همه شهدا، اسلام را زنده نگه خواهد داشت و پرچم به دست مهدی فاطمه خواهد رسید.

وی یکی از ویژگی‌های عمده دولت اسلامی، عدالت محوری دانست و عنوان کرد: این ویژگی این دولت را از همه دولت‌های دیگر ممتاز و متمایز می‌کند دولت اسلامی دغدغه اصلی اش اجرای عدالت و توزیع امکانات و فرصت‌ها برای همه شهروندان است که در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

کد خبر 6116652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha