۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۱۵

امام جمعه رودسر:

«آیت الله رییسی» نمونه کامل یک مسوول جهادی و اخلاق مدار بود

«آیت الله رییسی» نمونه کامل یک مسوول جهادی و اخلاق مدار بود

رودسر -امام جمعه رودسر با اشاره به اینکه «آیت الله رییسی» نمونه یک مسوول جهادی و اخلاق مدار بودند، گفت: «سید شهیدان خدمت» میراث ماندگاری را برای ما به یادگار گذاشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابوالقاسم ابراهیمی نوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رودسر ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: آرزوی همه این است که با سلامت دین و عاقبت بخیری بمیریم.

وی با اشاره به فرمایش پیامبر اکرم (ص) به امام علی (ع) که با دین کامل و سالم به شهادت خواهی رسید، گفت: از خدایا بخواهیم که ما را مسلمان بمیراند چون شیاطین زیادند و این سعادت را از انسان می‌گیرند و عاقبت بخیر نمی‌شود.

ابراهیمی نوری با بیان اینکه اگر به انسان مسولیتی دادند این میز قدرت سبب نشود که فرد گمراه شود، ادامه داد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی از پرتو این انقلاب انسان‌ها به درجات عالی رشد کمال و سلامت دین می‌رسند که شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش یکی از این درجات بود.

وی با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی میراث ماندگاری را برای ما به یادگار گذاشته است، گفت: اخلاق، امانتداری، توکل، اخلاص، به دور بودن از اشرافی گرایی و تجمل گرایی، ساده زیستی از جمله یادگاری‌های رئیس جمهور محبوب و مردمی و جهادی ایران، خادم الرضا (ع) و خادم ملت برای ما است.

حجت الاسلام ابراهیمی نوری با اشاره به اینکه شهید جمهور حماسه ساز میدان بی منت به ملت و کشور بود، ادامه داد: احیای امید و اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی، مردمی بودن و در میان مردم بودن، روحیه جهادی، و اخلاق‌مداری مهمترین و پر تکرار ترین خصیصه سیدالشهدای خدمت است.

امام جمعه رودسر با اشاره به اینکه انقلابی که ریشه در دین و قرآن دارد انسان به این شکل پرورش پیدا می‌کند که مرگ سرخ و عاقبت بخیری نصیبشان خواهد شد، افزود: عدم تکبر و منیت گرایی سید شهیدان خدمت سبب شد این چنین جمعیتی برای تشییع با شکوه ایشان حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: شهید رئیسی چراغ را برای همه خصوصاً مسؤولان روشن کرد که می‌توانیم در این نظام مقدس در بالاترین رتبه سیاسی قرار بگیریم اما رنگ مردمی داشته باشیم و رئیسی این حقیقت را به ما نشان داد که این شهید برای خدا و مردم قدم برداشتند.

کد خبر 6117574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha